Divinazione da u Natale Catòlicu

I Catòlichi celebranu u Natale u 25 di dicembre, prima di l'annu novu, cum'è u vacanze più impurtante, chì seguita da u rigalu di più strettu - Eva di Natale . A divinazione da u Natale Catòlicu hè una tradizione similar à quella di i cristiani Ortodoxi, solu difiere in a manera europea. A divinazione per l'avvenimentu di l'annu vinendu hè principalmente fatta nantu à u pianu tradiziunale tradiziunale nantu à a tavola festiva: carp, corda o turchinu, casgiu di gingerbread, cun sorpresa è predizioni.

Se ellu sceglite un metudu di divinazione da i pezzi, avete bisognu à purtà oghje sempre a vita è si separanu, per a preputenza avete bisognu di cullà e scàglie è diffuseghja nantu à una scheda di carta bianca uniforme. Dopu dui ghjorni per vede cumu chì u statu di e scalini hà cambiatu, se ùn hà micca cambiatu assai, ponu accade un bon annu stabile in ogni rispettu, se u culore hè grisu o nìvuru è assai scale coalescente, l'annu ùn serà micca u più favorevule.

À l'osse, pudete puru esibitu ciò chì aspetta in u annu à pocu annu, per questu avete bisognu di truvà u bone maiò è fighjulà s'ellu hè liscia è lumetta senza fossi è fessite, l'annu serà successu, se hè danatu è culore scuru - prestu pè fallimentu .

Pudete ancu guess à i frutti di frutta, stu metudu vi aiutarà à sapete d'esse l'espertu di u matrimoniu o dopu u matrimoniu. Pigliate un fruttu bonu è vai per andà in a strada, mentre chì svegliare à manghjà u fruttu, vede circà si u passer-prussimperu hè u sessu oppostu, pudete cuntà cun voi à questu annu.

Signs in un Natale Catòlicu

  1. Hè un signu dolenu à pusà à una mesa festiva in vestiti, chì ghjocanu o vistimenti neri, vi darà a miseria è necessite in u novu annu.
  2. Tradizionalmente, u focu in a casa, sia una chimenea o una candela, si deve fà brusgiate prima di l'alba, cumu si aiutau aduprà a casa di a miseria è a malatia l'annu passatu.
  3. Hè cresce chì u più caru è più caru hè a to table, è a dicurazione di a casa i più prufitti portanu l'annu dopu.
  4. À mezzanotti, avete bisognu à apre a finestra apartu per trasfirmà a felicità, l'alegria è a furtuna à a vostra casa.