Dieta à a pelle belle

A chjave per a peddi belli è nutritiontu perfetta è sana. Nutrimentu per a pelle devendrà u corpu cù a cantina necessaria di vitamini, minerali è di prutini. Prima di tuttu, avete bisognu di ridiri di i malasciute male è cambià à una dieta equilibrata. U rinfiguratu di l'alcoolate, u fumu è a mancanza di u sonnu pò dà a to pelle una vista sana. È se ancu avè principiatu à manghjà in bona dritta, pudete ghjunghjene più ghjovani!

Dieta di bella è sana

Dieta à a so bella è sana prupone e seguenti prudutti di a dieta di u dietu: pesce, linu, zucca, patata giovane, bròcoli, spinach, avellana, amanduli. Ora cunzidira li pruprietà di ognuna di i prudutti:

Includite quessi alimenti in u dietu, è escludiu corsi grasi è fritte, è dolci. Se perchè almenu limite u cunsumu di issi prudutti, i risultati seranu immediatamenti manifeste. Dieta per a furmazione di a pelle hè facilissimu d'utilizà è aiutà à purificà u corpu.

Dieta cù u prublema di u pelle

U cuncettu di "prublema di a pelle" hè a più spessu carattarizata da a prisenza di l'acne è l'acne nantu à a pelle. Questu pò esse dovutu à l'età di transizzioni in l'adulescenti, a causa di l'ajustiu hormonal, è l'apparizione di l'acne è l'acne in l'adultu pò parlà di e malatie di u fianu, rizi, u gastrointestinal. Per u trattamentu di u pelle di prublema, ùn ci hè nunda di megliu chì i mezi chì aiutanu à limpià u corpu entero, sguassate i fessi in i riti, l'intestini è a pelle. A dieta cù a prublema di u pelle implica i rigezione di i fritti frizzati, ricchi aromatizzati, salate sallie, dolci, confetteria, farina bianca, prudutti àcidi è cibu. U dietu deveria da parechji graneddi, legumi freschi o steamed, un cantu moderatu di avivamenti è pesci, è di frutti di cursu. Comu additivi hè cunsigliatu per aduprà vitamali: A, E, C, B6. Questa dieta hè assai utile, solu per a purificazione di a pelle, è per a limpieza di u corpu tutale.

Dieta di a pelle grasosa

A dieta cù a pelle di furza pò aiutà à scumpiri i glànduli sebacies, ma ùn ne più più. Inutilizà in tuttu u travagliu di e glànduli sebacies. Ma, per aiutà a pelle per avè un apparenza sana, pudete, se chjappà i glubuli sebacies è u corpu da i tosini. Siccomu stu tipu di pelle hè abbastanza grassa, u so usu di a so dieta puderà esse significativamente limitata. Frizzante, piccante, piccante, cibo in quantità maiori ùn pò aggrava solu u grassu di a vostra pelle, perciò hè megliu di ricusà o di limitàni a più quellu possu. Inoltre, hè bisognu di prupone di limità u cunsumu di u caffè, i cali è u carbonate. Pruvate per limperà regularmente a pelle è manghja appena, allura a pelle serarà menu greasy.

Dieta di a pelle seca

In a dieta di una dieta cù a pelle seca ci vole cumprà parechji tecniche d'urighjini vegetali. Sò trovanu in ligumi, frutti, cereali, sementi, zucchinetti. L'alli, cipolle è l'olii cuntene sulphur, chì face a pelle nova è liscia. Inoltre stu tipu di pelliccia ci hè bisognu di alfa l'acidità di l'idrossite, chì si trovanu in manzili, latti, zucchereri, citrati, tomate, uva e grosu negru. L'albitri à l'idrossidu à l'azzione pò promossi a furmazione di i celi novi. Bèzzu durante una dieta cù a pelle seca da 2 litri di acqua à ghjornu, preferibbilmente minerale micca carbonate.

Dieta per a pelle è capelli

À a pelle è i capelli sò stati sani, hè cunsigliu per manghjà cusì riccu in proteini. Eat meat, pesci di variità grassu, in cungla cù varietalli verdura è frutti. A carni è u pesce ponu furnisce a quantità di a prutezione necessaria in u corpu, è e verdura è frutti seranu aiutu à accelerà u prucessu di a digestioni. Quandu a perda di capelli, pruvate di manghjà ananas, ma micca cunservatu. Per trattà i capelli untuvoli è rari, avete bisognu à manghjà e zucchetti. A menudo a perdita di u capeddu hè assuciatu cù una mancanza di silicium. Per rinvià i coperti di silicium, manghja l'ortu è i frutti cun una buccia. Eppuru, cum'è un supplementu dieteticu cunsigliu vitamina B o u so cumplicatu.

In cunclusioni, pudemu dì chì a guaranzia di una bella è sana hè una dieta sana è equilibrata. Hè megliu risparmià a pelle di a ghjuventù, per ùn pruvà torna l'antica bellezza. Ùn si scurdanu, l'omu hè ciò ch'ella manghja!

Vulemu un veru successu!