Bella Hadid caderu nantu à u podju durante u show in New York

Aieri, in parte di a New York Fashion Week, u so studturi Michael Kors presenta a so cullezzione futuristic primavera-estiu. A manifestazione di a marca ùn era senza cumpurtamentu. Bella Hadid, chì pisendu u podju, perdiu u so equilibriu è cariu, mentre chì nisunu pricò per darà una manu aiutata.

A Supermodelazione Spreadling

A mostra di Bella Hadid era supposed to be the decoration of the Michael Kors Collection show. U primu modellu, cum'è l'altri participanti in u spettaculu, viaghjè marchjà via l'uparazioni, per piglià l'admirazione di u visu. Nantu à i pedi, a zitella avia u calzate in grandi taccu 15 centimetri, chì ùn pò micca esse chjamatu stabbli. À un puntu, a Bella di 20 anni, hè perchita u so postu è si hè cascatu in tutti quattru.

Indiferenza cumplessa

Invece di aiutà à a billezza fragilità à risurrezzione, l'alloghji di u spettaculu pigliò prestu i so telèfoni per capturà l'strada rattendu in l'scena.

Bella avia avutu in bonu per qualchissia per vede simpatia, u poviru diavulu hà deve risuscità nantu à ellu stessu. Malgradu u fallimentu è u traumu di a pierna, ella, sughjurnendu, s'arrizzò à i so pedi è cumplessi u spettaculu.

Leghje ancu

Dopu l'apparizione di l'imaghjini di l'Hadid ca falluti, in i rete soziale, u dibattitu di a perdita di a humanità è a callosità di a societa moderna discende. Ancu s'ellu ci era quelli chì avianu da prutezzione di l'audienza, dicendu chì a cascata di u mudellu puderia esse parti di l'interpretazione.