George Clooney entità u vittoriatu un prublema Aurora

Aìde in Erebu, u guvernatore di u premiu umanitariu internaziunale Aurora hè stata premiata. Sò Marguerite Barankits, chì cuntene un orfani "Casa Shalom" è una clinica "REMA" in Burundi. Hè stata premiatu un famosu film Hollywood Clooney, chì hè unu di i persone chì donate soldi per questu avvenimentu.

Marguerite Barankits - u primu premiatu di u Premi Aurora

Malgradu u fattu chì u premiu hè stata stabilitu un annu, u primu premiu si tenia solu ora. A scelta entre i cuntatittivi per u dirittu per esse chjamatu u vincitore era difficiule di fà, perchè tutti i 4 finalisti facenu una grande aportu à salvà i vede sacrificendu. In ogni modu, avendu conferitu, i filantropi dicenu chì questu annu deve esse nutatu Marguerite Barankits. Grazzi à questa donna in l'Africa orientale, parechje urfaneddi è refugei chì anu patitu durante a guerra civile sò stati aiutati.

Clooney, chì ghjùnsenu in Armenia uni pochi di ghjorni prima, dà u preghjudiziu à u vincitore è hà dettu: "Marguerite Barankits hè un esempiu vivu di ciò chì una persona pò fà, anche a miseria, penitenza è ripressione. U nostru pratu hè datu per ella per affirmà a crescita, l'heroisimu, a dedicazione è a dedicazione. Sò sicuru chì da i so azzioni, sta brava donna hà inspiratu assai di noi per i boni praticati, è si prisentanu per a prutezzione di quelli chì ei diritti sò pirati contatti, quelli chì ci necessitanu a nostra aiutu è sustegnu.

Aceptazione di u Grandi Premiu Marguerite hè assai stimatu è toccu, però, hà dettu quarchi parolle: "A cosa più preziosa chì avemu avemu u valori umani. Se una persona hà un sensu di valore, u so core hè chinu d'amuri, è l'ànima di cumpassione, nunda ùn ponu scuntenti o impedisce. Questu hè più u putere di a guerra, l'odi, a ripressione o a pobrezza - qualcosa ".

Marguerite Barankits hà ricivutu diversi premiati

À l'eventu, dopu avè a disputà a verificazione nominali di 100 000 dolce, George Clooney annuncia annantu un altru grandne valenu $ 1 milioni. Sò Marguerite dà à dà l'urganisazione chì l'inspiraru à cumpurtaghjenu i valori accusamenti. Barankits hà decisu di distribuirà u premiu ingrazite entre e trè sucetinsi chì ghjudicavanu cù a puvirtà di i zitelli è l'appoggiu umani, refugees. I seguenti organizzazioni pigghianu u grandi premiu:

Marguerite hà spiegatu a so scelta simpliciamente: "Tutti i sti fondi avivanu ancu quandu avè principiatu. Nun stanu micca solu solu per prublemi. Sò cum'è mè, sò assai abbastanza, cumpassione, unselfishness e dignità ".

Leghje ancu

Marguerite fù sceltu senza un vincitore

U so travagliu cum'è un filantropist Barankits hà iniziatu da un successu terribili in a so vita. Quandu a guerra civile hè ghjustu accuminciata, a donna hà scuggliu 72 omini di a tribù Hutu, aiutau di salvà da a morte. Invece, sò prontu scopre, è Marguerite era statu obligatu à guardà l'esekzione di queste in folla inocenza. À quellu momentu, a donna hà sappiutu un scontru tremendu, è a so vita cambiò da tutte: Barankits hà principiatu à aiutà i refugees è orfani chì anu patitu durante a guerra. Duranti a so vita Marguerite salvu à trenta mila zitelli da a morte, è in 2008 hà creatu una clinica per u poviru. Più di 80 000 parsoni anu assistutu aiutu in stu hospitalu.