Attore Zendai versus u pruduttu di photo di lenzi

Una ghjovana attrice americana, una ballarina, è pocu di scrittrici, Zendaia, veddi parechji i so ritratti, trasfurmati in una incredibile ricunniscienza, fù indelicatu. A bellezza di 19 anni di a bellezza hà dettu chì da una ragazza ordinaria, hè stata turnata in una panchina, un ideale inzultatu per parechje donne.

L'insegnata insegnata

Zendia a statu ripetitu in a so entrevista chì hà un corpu perfettu, una bella figura, è per contra, in contru u so propiu ritratti cun l'aiutu di edituri grafichi.

A critica di l'attrice tocca, in u primu locu, a rivista di moda "Modeliste". Allora, in u so novu tema, publicò cinematograficu di a stella, chì ùn solu micca i cosci di bellezza eranu ridotti, ma ancu u torau.

A l'armata di fanni capìanu l'indignación di u cantante, a zitella sponde a versione uriggiana è a versione di prughjettate di i so ritratti in u so cuntu in Instagram.

Leghje ancu

Hè mpurtanti nutà chì in contru stu retouch ùn sò micca solu Zendaya, ma ancu Tavi Gavinson, Willow Smith, Kirnan Shipka, Amanda Stenberg. "E li tipperdi prucessi sò quì chì crea l'ideali di bellezza chì nun esistinu, ciò chì bugia à cintinara di centu misure di e femine ordinare," Zendai disse indignantemente.