Perchè battezze un zitellu?

Ancu parechji prima di u nascita di u zitellu, parechji genitori pensanu à u nome di u zitellu, ellu sceglia un nome sicondu i santi - i ghjorni didiati à i santi. È spessu ciamata u zitellu da u nome di u santu, in quellu ghjornu era natu. Ancu dumandatu prima "ùn sapè cumu chjamà u zitellu", ma "cumu si chjamarà". Hè durante u rituu di u sacramentu di u battèsimu chì una persona hà ricevutu u so nome. È oghje esse dumandemu sese hè necessariu di battizà un ziteddu in tuttu.

Perchè i figlioli battezi?

Allora, perchè u battèsimu à un zitellu è perchè si battevanu i zitelli in generale? Parechji parenti ùn imaginamu micca qualcosa manera, ancu s'ellu ùn anu regularmente à a ghjesgia, ùn cunniscenu assai una sola preghiera. U significatu di u battisu di u zitellu hè chì hè vicinu à u pòpulu di Diu per questu misteru, diventa più vicinu à Diu stessu. Tutti i peccati sò trattati da ellu. Pariate chì qualchissimu peccaturu pò fà un ominu nascitu è ​​per quessa hè necessariu di battizarà un ziume prudente? Forsi si cresce è fà a so scelta? Eccu ùn hè micca una quistione di u peccatu perfectu. Hè da esse interpretatu cum'è manera: un omu mortu in u peccatu è risuscitatu in Cristu. Ellu riceve u corpu di u Signore durante u sacramentu, hè untuatu da a pace, un ritu di l'alivi chì si trova. Tuttu ciò chì traduce l'statu spirituale di u zitellu à un altru livellu. Eccu ciò chì dà u battèsimu ghjustu.

Prima di u rituu di u battèsimu u zitellu hè selezionatu da i divinità. Hè necessariu di appoghju serè a scelta di i candidati, perchè ora tutta a so vita anu da esse mentri spirituali di u novu battizatu. In ogni mumentu di a so vita, duvemu esse prestu à sustegnu, instruiu è urdinatu in una situazione difficili, senza mancu fà un pocu di u viaghju di a vita.

Puderaghju riceve per battizarà un zitellu, certi persone dumandà. S'ellu u ricivete chjamatu ùn senti micca a forza è ùn hè micca pronta à rispundisce di a criazione spirituali di u zitellu, era ancu megliu u ricusate. Dopu tuttu, in u restu di a vostra vita, serete attaccati da e ligami spirituali. Ùn pudete micca cessà sta rilazioni o cambia a vostra mente dopu u ritu. E règule canuniale ùn furnisce micca questu. Dopu tuttu, vo vidite, i nostri genitori sò solu, ùn pudemu micca natu in u fisicu sensu. Hè u stessu cù u partitu spirituale di a vita. Hè veru chì i genitori pudaranu elettu è ancu necessariu.

Forsi u sacerdò ùn pudete ricusà à fà una cerenzia di praticali si i parenti ghjuridichi sò l'omini. O u receptore sceltu serà di una religione diversa. Sicondu i canoni di l'Ortodoxia, a ghjente hà bisognu percizzu cum'è cunverti à a fede Ortodoxa. Inutili, cumu l'hà da insignà a lege spirituale di sta religione particulare.

Tutti l'omu stessu face u so destinu è u so zitellu. Ma hè sempri megliu per fà u to bè à a chjesa. Dopu tuttu, ùn hè micca nunda chì avemu i cristiani Ortodoxi observe sti tradizione per più di una settore.