Bobovnik - pianta è cura

Vulete issu sorprenderà i vostri vicini cù un arbulu insoliticu? Sceglite un castor, un arbulu multitammo, chì in altizza righjunghjendu 5 m, è dui o tri venti un annu amazes cù a magnificenza di placers gialli brillanti. In u maghju, da i rami hapoi assai caleffuli di inflorescenza, righjunghjendu una durata di 15 cm è atenuante l'aroma agradable à u circondu. Vulete vede tali miracle in u to giardinu? Prima, familiariserete cù e caratteristiche di santezza è cura di u picculu arbulu-bobovnik.

Bobovnik - attrachju

Per questa fjola pianta, abbiati o semi ombrati sò scelti. A terra pò esse quasi tuttu, ancu rocca, a cosa principal hè chì hè solitu è ​​acqua permeable. U sbarcu si hè realizatu o à a fine di sittembri o in u primu mumentu prima di u caprettu apertu in i rami. Piaghja di pezzi sò situati à una distanza di 2 à 4 m. À u fondu di u pitaghjaranu a capa di drenagiu - argilla ampliata, pedate, ladru broken. A propiu piattu hè chjamatu medium size cù alchimani in folla. U traspurpendu in un pezzu pò esse attraversu cù un corpu di eternu. Per un arbre hè necessariu di installà un supportu perch.

Bobovnik - cura

Cum'è escezione di resistenza a secca, u castor dispostu di regu, cum'è a terra s'assè. Per u cultivo di una bassa bea avete bisognu di una fertilizazione chì hà necessariu cumprendi dui e tappe:

Certu, una cura di u giallu di u scarabeu ghjianu hè impositu senza avellu è caccià i biscotti è i so rizomi, in quantu à un rinfriscanti di a tarra.

In u primu pranzu, i rami secche o congelate sò tagliati à u scarabeu. È l'arbureti ghjovani copre u ghjornu di l'invernu da i ghjàlle. I rami sò cunghjuntati, coperto cù burlap o rami di ghisa.

Grazie à seguità ste règule di cultivà è cura di un castor, una chjuda d'oru d'oru da l'inflorescenza assuluta vene nantu à u vostru situ in a fini di a primavera.