Impussibile "Dark Times" di Lily James

A biografia di Winston Churchill, narratu in u tempu scuru, hè diventatu unu di i stori più interessanti è interessanti di sta stagione. A film hè statu nominatu per l'Oscar sei volte, ancu in a categuria "Film Best". U sicritariu di Churchill è unu di i caratteri principale di a stampa hè statu ghjucatu di l'attrice britannica Lily James.

L'attrìzia pruduttiva prestu per u rolu è dichjara chì hà hà saputu un sensu incredibile:

"A mo erucina hè u secretariu persunale Churchill. U periodu di u so travagliu ùn hè micca dura, u Primu Ministru face a scelta difficultu. Hè necessariu di decisu in quali a direzzione di relazioni cù l'Allemagne cresce, sia necessariu di cuntinuvà a guerra o cumprà a pace cun u dictatore nazi. Lisabetta era presuppiitu, hà scrittu telegrami è scrivite i discorsi di u primu ministru. Prima di u sparizioni, ùn aghju micca sapè nunda di a mo eroinaine. Allora aghju lettu u so libru è hà amparatu assai per mè stessu. Hà admira Churchill è era dedicatu à ellu finu à l'ultimu, anche a prissioni da l'esternu, stillu continuatu à travaglià, è hà dettu l'admirabilité. Dopu à l'elimentu fallimentu à a fine di a guerra, Elizabeth hà scrittu à a so mamma per cumu si chiancinu, è cumu si simpatia cun ellu. Ancu quannu a cità hè stata bombau, stava a so postu è continuò à travaglià. E dopu a vittoria di l'allianza in a guerra, Churchill li disse: "Miss Leighton, parla di felicità, avete bè cumplessu cù u vostru rolu". A rispunsabilità di a storia era stuposa. Sapiu chì a stampa seria veduta da a famiglia di Elizabeth, chì stava mortu in u 2007. Duranti a so vita hà apertu un museu chjamatu Churchill è, sicuru, aghju andatu à dumandà à u curatoru di e dati ignurati à u publicu generale. Vuliu immersu in u so sentimentu è sentimenti, per trasmette u so emozioni è u dulore. Hè stata fatta in u travagliu, hè stata dedicata à u travagliu ch'ella crede è, spergu ch'ella pudia spiegà tuttu quì à a stampa ".

A professione di u sicritariu hè un artu specialu

Per ghjucà à un secretariu ùn hè micca cusì simplice com'è chì puderia parerete di prima visu. Un scuperta bè è maghjina - un artu speciale. In preparazione per u rolu, Lily ghjunghjenu i corsi di l'autore è hà studiatu durante sei settimani di scrittura:

"Eccu face un prublema. Quandu travagliò cù una machina di scriviri, ci hè stata capita chì i mo dedesi sò troppu chjucu è e lèttere nantu à u paper eranu assai lumi. Eppuru era persistenti, anch'ellu, era assai furtunatu cù u maestru è, nimu, puderà supremu sta diffiultà. Avà sò bonu per scrive è ancu a mo mamma per dà un caru per u Natale. U mo ghjovanu hà dichjaratu chì ùn aghju micca bisognu, ma in i mo nostri, quandu vega cum'è aghju intesu i mio poema nantu à questu. À u cuncepimentu, Gary Oldman è Joe Wright accudò cù mè è dicenu chì eru troppu involuvule ancu in u prucessu. Ma sapemu chì quandu u secretariu hà stampi u telegrami di Winston Churchill, questu hè seriu è aghju da aprende di fà fà bè.
Leghje ancu

Travaglià cù Oldman è Wright - un sònniu

Lily James acconciò chì ùn era micca surprised à amparà chì u rolu di Churchill seria ghjucatu da Oldman:

"Sapiu chì Gary Oldman era excelente. Aghju vistu u so jocu, u so talentu per a reencarnazione, à certe volte vi pare ch'eddu puderia fà tuttu. Invece di noi avemu aspittatu per scena interessanti è sfidae, è pensu chì: "Signore, fate veramente filmatu cù Gary Oldman?" Dopu tuttu, prima di travaglià nantu à sta stampa, ùn avè micca spessu sottumessa di travaglià cù attori such Gary. Hè un rigalu, è aghju avutu per parigghialla. U travagliu era quarchi summamente difficult, ma ellu ùn si lamintò. Era solu Winston Churchill, è era impressiunanti!