Mary-Kate Olsen hà stati cumuni cu l'Editure meditazioni annantu à u matrimoniu cù Olivier Sarkozy

Mary-Kate Olsen ripetitu hà dettu in entrevista chì hè u sensu di a felicità è l'armunia in a so anima chì face u so successu è in u dumande. L'Editatu ùn hà micca sughjettu di scupriri li dittichi di l'vita di famiglia di a moglia d'Olivier Sarkozy, u banchieri è di una di e populi più influenti in Francia, ma dilicati fintamente quantu hè pussibule cumminà a scelta di travagliu stretta di u disignu cù a so vita persunale.

Mary-Kate Olsen è Olivier Sarkozy
I è a mo sughjura stanu travagliatu da a zitiddina, u gradu di participazione à a carriera è u disignu di robba, ogni annu più forte è più forte. Per esse onesto, avemu abituatu di campà in u modu di travagliu duro è di creazione! Cumu sìammu cuntenti u nostru sònniu! Quandu si dumandà dumandate nantu à u significatu di a vita è cumu pudemu fà di tuttu, aghju sempre una risposta preparata: "Ùn avete micca preziosa ora nantu à l'autore scuperta!".

U romanzu trà Mary-Kate Olsen è Olivier Sarkozy hà inizio in u 2012 è nimu ùn puderebbe intesu di diventà in un rapportu seriu è u matrimoniu. Dui anni dopu u bancheru hà fattu una pruposta per a manu è u core di u ghjovanu amanti. In u Nuvèmmiru di u 2015, secremente anu maritatu in i Stati Uniti è, anche a constantità di chismes di una grande diferenza di età, sò sempre together è felici.

Propriu à mè hè u mo maritu, dui figlioli aduttati Olivier, un travagliu è una surella. Sò sempri nantu à a mossa: in a casa aghju esse obligatu di preparà a cena, u sport obligatoriu, senza esse currente, ùn puderebbe figurà a mo vita, è, sicuru, travagliu! À l'età di 30 anni, aghju realizatu ch'ellu ùn pò micca è ùn vulete micca pettene nantu à a famiglia è u travagliu, sò sempre à circà di ricustituzione di risorsi internu chì ponu aiutà à esse sbuldevule è crescenu.
Leghje ancu

Olsen è Sarkozy sò sempri viviranu in America, ogni pritatu à a so attività, Maria-Kate hè assuluta di u so travagliu di disignu è u sviluppu di a filiera di vestiti di donna.

Mary-Kate è Ashley Olsen
Quandu avemu principiatu cù a moda è di disignu cù a mo sorella, eranu ghjovani è senza principianti: pruvate per influenzà i tendenzi, in certi modi ancu i sappressione, ùn mancanu micca successi suciale. Una di l'idee principale di quellu tempu era di piglià "adulescenti" di vestitu è ​​"reducià". A vuluntà di u minimalismu hè stata in nostra longa mentri, perchè simu bastani bastani in miniatura da a natura. Avemu criatu una stampa cumplicata, in a nostra linea di a marca chì ci era un prufume, l'accessori, i scarpi. In juntamenti cun experienti creativi, avemu cambiatu, tentando à novi pezzi è arori.