Cumu fà pianta un roureddu?

Perchè parechje persone passendu quelli tempi in quandu i siti solu l'arbureti di fruttu eranu stati sbulitati. Oghji i vegetali sò stati in leghje no solamente cù un ochji nantu à a vendita futura, ma ancu per l'ànima. Hè per quessa l'articulu di l'oghje hè dedicatu à fà cumu fà plantà una quercia in u situ.

Interessante à i querci

Oaks ùn anu senza ragiunata cunziddiratu sì un simbulu di longevità è fortezza, perchè a so vita spanta da 500 a 1500 anni. In altizza, l'oaks ùn si stendenu micca - un pocu, ma di 50 metri. In tuttu, ci sò più di cinque centu spezie di sta pianta in natura, ma in u nostru paese ùn ci hè spessu un rolu, hè ancu in u nordu.

Cumu fà piancà un carottu?

Cusì, decisu di decorate a vostra landra cù questu arbulu bonu è nòbbili. Ci hè dui manere di manera di cultivà bè - trasplante i chjorni più chjucchi nantu à a linea più cercana (com'è una opzione - cumprà in u vivero) o crescenu da una ghjanda. Fighemu cunse dui di sti opzioni.

Comu a pianta una ghjanda?

U passu più impurtante di stu metuu di cultivà un roccia hè di scelta di elegà un foglie è falla risparmiata finu à a primavera. Ghjè in a primavera quandu puderà plantà una landra, postu chì hà postu propiu in u vaghjimu, riesce a manghjà da i frati. Cusì, à u prima settembre, andà à l'albergo di roble più cercano per l'ultimi restante nantu à i so prudutti d'agnelli, da a quale aghjustemu selezziunate parechji di i più grandi è sani.

I sementi culligati sò mandati à u basamentu o fridge à a primavera, imballata in un cuntinuu ventilatu è liggeratu pocu da u tempu. A primavera, aghju pututu ghjente in un dispusitore d'acqua è ripiglià quelli chì saldanu - fallevanu durante u prucessu d'inniversu.

Quandu l'ultimi ghjàllichi sò trasmessi, è a tarra fica aggradèvuli, l'abitazioni si sò piantati in a pianta aperta, à una distanza di 20-30 cm l'una di l'altru. In u so dulce, i glorii deve esse trattu horizontale, appressu à 20-30 mm è arrabbiati cù a terra. A gliermanazione di a ghjanda hè largu longa è cumincia cù l'apparizione di l'arradichera. Solu dopu à 1-1,5 mesi dopu a razzi, a ghjanda libera un fughje.

Comu a pianta un caratteru di una piantina?

Quandu si tratta di quarciu in questu modu, avete bisognu di ricurdari di e funziunalità di u sistema radicali di questu arburu, chì si forma una longa radicali principalu è assai assai radichi laterali. U successu di cultivà un piantinu di roure hè di minimizzà e so radiche.

Plantate i pianti di piattu in a prima primavera, prima chì i primi partiti quede nantu à ellu. U postu di u quarciu hè sceltu bona, prutetta da u ventu è l'stagnazioni di l'acqua. In terra, un bastone hè fatta cù un bastone circa 25 cm, in u quale hè una pianta è piantata a terra.