Pruning di ciliegie in primavera

A podunione puntuale è curretta di l'arbureti fruttu hè una guarantzia di una bona racolosa solu à stu annu, ma ancu in seguente. Principi sò spessu enfrente à u fattu chì i fiori di chjesa pruducanu abbundante, è e cipolle annu ogni annu hè più menu. È parechji si ponenu cumunqui: questu questu aiutu trim?

In l'articulu sarete amparà s'ellu hè bisognu à trimiglià a cirasa, è cumu per fà in a primavera.

E ciuri di prigione, è ancu altri frutti , hè necessariu. Solu s'ellu si l'arbre si debilitava o oghje, ùn hè micca cunsigliatu per cutà off, postu chì a furmazione di gumini (a furmazione di coqchi risinosi in u troncu) pò principià, in questu casu, hè vale à pinsà di sustituiscevi cù un ghjovanu. In arburi sani, i taglicini fatte durante u prucessu cù u fruttu di ghjustu culpiscini veloce.

Hè megliu prune cherries in a primavera, dopu à a fini di i ghjàlli è i fretti, versu a mità di marzu - prima d'aprili.

Cumu tutta un ghjovanu cherry?

Prima volta hè stata chjucu dopu appressu à a pianta. A poda di un ghjovanu agricultori deve esse cumpreta before budding budding begins. Sì u prucessu si pateva, u principiu di u crescita hè diventatu, è in solu pezzu, i rami chjostru pòrtanu. Se i cuddini sò oghjulati, po chì deve esse postponate finu à l'annu dopu.

Un ghjovanu cherry hè necessariu di stabilisce a corona. Per fà questu, abbandunate e raghjoni sceletali cù un intervallu entre elli di 8-15 cm è micca cultivatu da i rinosi vicini. U primu chjappà annantu à l'annu troppu bassu, avete bisognu di abbandunà u zucchero di 30-40 cm, è poi debbule è inquadante. Abbandunate e forze forte, situate convenientemente è rendu à u angolo ottusu da u troncu. E ramuli skeletri chì sò scuriti accurdate quant'è necessariu per subordinà u cumandante è uguali cù u restu. U cunnuttore vole à 5-15 cm più altu.

In u futuru, u schema di podarè per ottene una bona corona serà dinò:

Per mudificà a direzzione di u crescita, i rami sò stampati solu 1-2 rimini. L'intrecciati è l'incruciate sò plantati da podarè in i rami laterali, chì crescenu fora di a curona. Quandu l'arbre creci à 2.5 m, hè necessariu di cutà u cumandante per limità u crescita.

Cumu tagliatu un cherry di fruttu?

A poda annuali di i frutti di fruttu hè soporta da a forma di corona è impedisce di sguillà.

In l'arbre cherry, ci hè sparitu necessariu per scurzà i rimudi annuli chì anu longu di più di 45-50 cm. Per fà quessa, si catturianu 1/7 di a lunghizza, chì li causa à fraccià è rinfurzà i rami bouquet. In u bush cherry, l'accensiumentu di u crescente annuali ùn hè micca fattu, postu chì u crescita di a dispusizione vene da a parte di rinite superiore.

Quandu u crescita à l'estremità di e raghjoni esquelette di u ciliu sò ridotti à 15-20 cm, è e branche cumincianu à esse chjucu, perchè es necessariu di rijiminisimu lume. Per fà quessa, tagliate a fini sputca in a prima ramma laterali cù i rizzi.

Per rejuvenate u vechju cherry, avete bisognu à ghjustu a corona, è tagliò a parte di un ramo skeletu senza unabrachju à a prima ramificazione forti. Se l'arburu hè abbandunatu, invece a pruning rejuvenating deve esse realizatu in parechje staddi in 2-3 anni, altri s'appoghja assai è pò esse malati, è ancu un attore di gomma. Dopu cusì un prunimentu forti di primavera da l'arbre cherry, i cimi saranu appartiti, da quali novi rami di a forma di l'arburu.

À pruduce regulare di ciliegie in a primavera, avete bisognu:

U travagliu, ghjinebalu è reuviminate di u pruninti di primavera di i piantaggianti di ciliu hè bonu per l'arbuli è a racolosa chì vi sculaccià.