Tomate "Rosemary f1"

U pumu di a variità "Rosemary f1" riferite à i mediurevuli di upertu d'alt rendiment. I frutti sò sfarenti in tanti immillorati - u pesu di un tomate pò andà à quasi a mezza kilogram. A so carne hè succa, savurita, funnuta in a so bocca.

In più di sti qualità pusitivi, u rosemary f1 pò presumirate un cuntenutu richu vitamina A - duie volte di quantità chì in altri varietà di tomate.

In cucina, quessi pumati sò ricurati per fuglià e alimenti dietetichi è aduprate in alimentariu. Sò ancu boni in ricetti standard. In generale, micca i prugne, ma u sònniu di u pruprietariu.

Description di Tomaten Rosemary f1

Pudite cultivà questa variità preferibile in invernai o sottu refugghi temporale. I vegetali sò resistenti à tutti e maiò malatii di u pumadoru. Pruviste stu tipu di culturi megliu in lochi raghji è fertili. Aghjunghje semi pè piantini sò à a fini di marzu o primu di aprili. À u stessu tempu, sò apprezzati da un paru di centimuli, pretratati cù permanganalate di potassiu è lavatu cù l'acqua neve.

L'elementinu hè fatta à l'urganisazione di 2 foglie reali è in i rivolti in terra aperta sò trasferitu à 55-70 ghjorni. I Seeds sò e piantini secunnu u schema di 70x30 cm. Tomate Romeu f1 cresce à una altezza di 1 metru, perchè deve bisognu d'una corbula puntuale per ùn evitari di rompi i zicchini.

Inoltre, cura di tomates Rosemary f1 implica una perdona perifichi di u locu, riabilimentu puntuale è fertilizazione di l'arbureti. Quandu si assecenu u sò è l'aria, u cracking di u fruttu hè pussibule.

A cugliera hè una maturazione gradualmente è a so cullezzione si rializeghja cum'è ripensà. A mediu, u piriu prima di l'apparizione di i primi rimuri dura cente è quindicina di ghjorni. Se avete furnisce a pianta cun l'assistenza curretta, pudete sculaccià da ogni metru quadru per stagione à quattru kilogrammi di i tomati diliziosi è fragrances.