A prevenzioni di malatii infittivi - tutti i tipi è e modi di prutezzione contru infizzioni

A prevenzione di malatii infizziosi, com'è regula, hè micca cunplicitu. Eppuru, i precaunione simule prevence i prublemi seriu, perchè i malatii causati da i patogeni sò più faciuli per prevene micca di quale cura.

Tipi di malatii infizziosi

In a medicina, a classificazione di malatii infizziosi hè fatta da u tipu di patogenu. Avanzendu da questu, e malatìi succede:

  1. Viral. Sti microorganisimi pò pruvucà l'iniziu di ipidimii seri. Ancu causanu friddi è à volte ancu guidanu à u sviluppu di tumuri.
  2. Bacterial. Certi tipi di bacteriasi sò necessarii per u funzione corta di u corpu, ma ci sò dinò spezii periculosi. L'ultima causa malatie di localizzazione distinta è eccezziunale. Per via di elli, per esempiu, pò esse necessariu per evità l'infezzione meningococca.
  3. Chlamydia. Quessi sò i bacchi chì ponu sviluppà resistenza à i drogues antibatterichi. Fughjenu infughjomi di u sistema urogenitalu, pulmonari, trachoma.
  4. Mycoplasmal. Stu tipu di bacteria ùn avete micca parete cellulare, ma pò ancu ancu dentà seriamente u sistema respiratorju o urogenital.
  5. Rickettsial. Ci hè parechje formi è causanu severi patologii.
  6. Spirochectric. Bürosi spirale mobili chì sò parti di una flora orali sana, ma capaci di causà syphilis, tifus, leptospirite.
  7. Miccosis. Stu tipu di malatii infizzièvuli causanu fungi.
  8. Protusichi. Sviluppatu com'è u Risultatu di l'attività vitale di parasitari unicellulari - amoebae, lamblia, balantidium.
  9. Helminthic. Tali infizzioni apparentanu à i vermuli, chì normalment sò vintu in l'intestinu, ma pò ancu influenzallu i pulmoni, u curu, u furu.

Mètime di prevenzione di e malatie infizziosi

Ci hè parechji di elli. I principali misure di prevenzione di e malatie infizziunal sò:

  1. Vaccination. Dopu à l'intruduzioni di u materialu antigenicu in u corpu, a so resistenza à i diversi pratògens aumenta.
  2. Immunizazione. Questa hè una preghiera universalità di malatii infizziosi. Aiutà à rinfurzà a immunità è pressupule u cunsumu di cunfitti di vitamina, una dieta sana sana, aderenza à e reguli basi di iegge.
  3. Isulamentu di i pazienti.
  4. Chemoprophylaxis. Tali prevenzioni di malatii infizzièvuli hè stata fatta cù a fine di scurdà a ripruduce di i patogeni è impidiscenu a recurrenza o cumplicature di a malatia.

Preparazione specifica di infizzioni

L'esencia di u metudu hè a creazione artificiale di l'immunità. Mèturi specifici per a prevenzioni di infezioni implicanu a ripruppalità di i prucessi naturali chì sò attivati ​​in u corpu à u patogenu entra in questu. Sò vinuti in trè formi:

  1. Active. Stu tipu di prevenzione si compite di l'intruduzioni di vaccinati cù i microorganismi attivi, di vivu è minacciatu. Grazie à questu, l'immunità cumencia à pruduce anticorchadi. U sviluppu di resistenza di l'organiziu pò piglià 3 - 4 simane.
  2. Passiu. Hè abituadimentu in l'epidemica, quandu ùn ci hè micca tempu per esce u risultatu di a vaccinazione. U mantenimentu preventiviviu passiu di i malatie infizziosi in l'intruduzione in un organu di anticorpi prestu prestu hè cunclusu.
  3. Active-passive. Una mistura di i dui tipi di e misure preventivi deskritti più arriba. In u corpu di u pacictivu hè introduttu è a vacca, è serumu cù antichi. Quessi ùn viranu assai longu, ma qualchi simane hè abbastanza per inizià a furmazione di l'immunità.

Prevenzione in particulare di infizzioni

Hè un cumplicatu di ezioni chì affettanu a diffusioni di i patogeni. A prevenzione in particulare di malatii infizziosi hè dinò:

A prevenzione di malatii infizziosi cumplicati è quarantena - un sensu di misuri dirigitivi à limità u cuntattu di i pratiche sane cù i pacenzi. L'scala è u tempu hè cambiatu sicondu u tipu di malatìa, a so prevalenza. L'unica regula ginirali per tutte e malatie hè quaranzana solu dopu à u periodu massimu di incubazioni di a malatia chì hà trasmessi dopu a ricuperazione di l'ultimu paci.

A prevenzioni di emergenza di e infizzioni

A so misura preventiva hè un cumplessu di e misure medichi chì si sò rializati à e persone infettate. U mantenimentu preventivu d'urgenza di i malatii infizziosi hè spent right after penetration of the originator in un organettu cù u scopu di avvisà u so sviluppu di più. Succece:

Questu hè fatta quandu u tipu d'infizzione hè statu stabilitu è ​​a so sensibilità à i medicini sò determinate. In paralelamente cù droghei specifichi, i pirsuni sò generalmente presenti antistami è immunomodulatori . Per a prevenzioni d'urgenza micca specificu, i droghe di spazii largu sò utilizati, cum'è:

E maiò malati infizziosi è a so prevenzione

Sposta da i rotuli di trasmissione, hè persunale per identificà quelli gruppi di infizzioni:

E maiò malati infizziosi - a so classificazione è a prevenzione - sò cuntrullati à u livellu statali. Se necessariu, in casu di epidemici, i vacciniani sò furnuti à a pupulazione, a prutezzione è a disinfettazione di l'ambienti hè furnitu. In i casi particulari maiò, i pazienti ponu esse furnitu cù not only medical, but also social, job or psychological assistance.

Prevenzioni di Infezzioni Sexuale

Mèturi preventivi sò assai semprici. A prevenzione di l' infezione di VIVE è di e altre malatie trasmissione sessuale hè in rispettu cù e seguenti reguli:

  1. Duranti a relazione sexta, i condoms sò sempre usati.
  2. Un si tratta d'evità u cuntattu erratici cù e persone è discriminate in a vita sessuale.
  3. I so cumpagni devenu à accede à e reguli di i hygiene intima.

E misuri d'urigintu per a prevenzioni di l'infezione HIV è di ete e altre dolce sessuale devendenu immediatament dopu l'attuale senza un cundomu cù un oghjettu casuale o quandu u contraceptivu hè deformatu. U mezzu putente:

Prevenzione di infezioni intestinali

E sece cunsiquenza di i malatii pò esse impeditu si sò identificati in u tempu, ma hè più faciule per prevene a pesta. A prevenzione di infezione intravascular aguda hè a seguita:

  1. L'scelta di alimentariu avissi avvicinatu currettamente. Ùn cumprate micca cusì in locu suspettu.
  2. U nutrimentu duverebbe bè cottu. Ùn aghju micca trattatu calorificatu.
  3. Tutte e règule di almacenamento di alimentariu sò deve osservatu.
  4. I platti caliu anu da manghjà immediatamente dopu a coccia. Inutili, quandu si friddu, i microbicenti attivamente multiplicate in elli.
  5. Prima di manghjà, tenete lavatu i mani.
  6. Per a cucina, hè impurtante adopru l'acqua solu.

A prevenzione di infestazione enterovirus

I prevenzioni sò simuli à a prevenzione di infezioni intestinali. A manera di evità l' infezioni di rotavirus :

  1. Bei solu purificatu o acqua fogghi.
  2. Bassa in i posti appruvati da a stazioni sanitarie è epidemiulogica, ma ancu quì ùn hè micca valenu aghjustà l'acqua.
  3. Hè desideratu chì ogni membru di a famiglia è a cumpagnia possanu u so propiu platu.
  4. In casa, hè necessariu a realizazione di una purzione di umidità regularmente cù l'usu di un disinfettante.
  5. In l'epidemii, vi evitevi posti di grandi concentrazioni di pirsuni, è si avete qualchì preghjudiziu, andate immediatamente à un espitazziunista.

Prevenzione di infizzioni iniuri

A preghiera più efficace di e infizzioni virali hè a vaccinazione. Inoltre, pudete prutezziunà di i microorganisimi patogeni è mantenendu un stiltu di vita sana, urganizà u vostru ghjornu appuntu, rinfurzà l'immunità, evitendu u cuntattu cù e malati è visitate posti di grande ghjente durante l'epidemie, observendu tutti i reguli basi di a hygiene persunale.

Prevention of infections nosocomial

U persunale mèttru deve osservà strettu tutti i richiesti sanitarie è iberiiichi è anti-epidimichi. A prevenzione di infezzioni parenterii includenu l'usu di l'agenti antisettii di alta qualità, l'esterilizazione obligataria di strumenti. Tutte e manipulazioni cù i pazienti deve esse realizatu in guanti è masks. Cumu per esse di malati infizziosi? Ogni impiigatu hospitalu deve esse vaccinati contra e malatie, cum'è diphtheria, l'hepatitis B, a grippa è l'altri.