Seedlings in diaper

A chjave per u cultu successore di i culturi vegetali hè a simile di calidad, in particular, i pianti. Sfurtunatamente, inganziunamenti freti in i mercati facenu agricultori di camionu impegnati in e crescita di cose in u so propiu, è micca senza successu. Sì, è parechji evuluzzioni è metudi sò dispunibuli pè i mani dilettanti di i patroni è di i patroni di terra. Inoltre, sò assai mette interessanti di cultivazioni. I mudiculate in "paupiere" - una di elli.

E crescente in "paupiere"

Un metu inusuale vi permette di cultivà e cose mudlili cun una quantitatu minima di terra è acqua. In prima, stu metudu era usatu cù e sardine di tomate , è poi passonu cun pepino , cole è ancu pezzi. Unu di i primi aduprà stu modu era Galina Kizima.

U significatu di u metudu hè chì i zucchi sunnu immersi in cundimi clogs di terra umita, è a sola cosa hè impresa in pezzi d'oliu, chì in u metudu hè chjamatu diie. Certi urtulani ùn anu micca micca un cimitore, ma di carta finta (servilluli o di toilet paper). A più chjaru hè chì u "sanu" hè umanu, è l'oliu "paffi" ùn lascià micca chì a humidità si evapora. U diaperi cun sementi sò installati verticalmente nantu à l'urpettu. À u tempu, i primi rimichi saranu.

Carattere di e piante di pianta in diaperi senza terrenu

A diffiurtà principali per quelli chì domanu stu mètudu hè cumu fà "coglii" per i pianti. Pò esse qualunqui film, anche un pianu ordinariu, ma assai cunsiglianu di usu di sta densa filmu chì hè stata di l'oculu di l'invernamentu.

Scrivammu u metudu senza l'usanza di a terra. A cola hè cutucatu in pezzi rectanguli longu circa à 10 cm d'amande. Una servitù o un pappu di u papelu ghjuvatu hè coltu nantu à a cima. U paper hè sprachjata cù l'acqua, postu chì e pècure sò disposti à una distanza di 1-1,5 cm. Allora li sementi sò cuparti di una striscia di carta, è dopu cun un rectangulu di pagliassi. U "sandwich" resultante deve esse currettamente in un rollu è stallatu in una tazza di plastica regulare. À u fondu di u tank, pour l'acqua in tale manera chì u fondu di u paper era di circa 1.5 cm in quì. E l'occhi biccheri sò colpi in un locu caldu è poi coperto cù un pratiche konvenzionale, in quale sò parechji aperteti chjudi. Quandu i ghjermini si sdrughjenu, sò alimentati da u fertilizante lituu. A seconda volta u carnice hè necessariu quandu i piantini sò u primu foglia reali.

Caratteristiche di e piante di pianta in diaperi cù a tarra

Invece di carta per a geralazioni di e zicchini, u tarrenu si usa. Hè chjucu da una film di "diaper" in a talla in un libru di libru. In u medio di u diaperu, una culletta di u pinu hè aplicatu. In u centru di u culline duvete bisognu di una petite depressione, induve a sumente hè colata. Allora u "diaperu" hè stallatu cù un rotulu. Tutti i rotolate cù e zitelli sò disposti in un containeru, per esempiu, una casque plastica da l'aringe. L'acqua hè spressu annantu à u fondu di u cuntinuu, è hè cupartu da u filmu di l'alimentariu.

Certi urtulani utilizanu u metuone scritta per pudè piantini in u "diaperu". A volta, u mutivu principalu di l'applicazione hè l'uppurtunità di risparmià spaziu in casa. Sì tutti i piantini sò colpi in un pezzu separatu, u sill ùn sò micca bè.

Plantemu e piantini in "paupiere" di a stessa tana, ma ponemu dui o trè spacciativi di terra, per quandu e razziate sò stallati à custellà. U "diaper" sò stallati in novu in a forma di un rollu o di manera chì una borsa cun u fondu hè furmatu. In u primu casu, l'acqua hè spressuta in un cuntainer, induve "cilesti" sò stati fugliate cù e piantini. In u sicondu, i pianti ghjovani sò spuljati o sutt'egnu.

Vulariu affinallu chì ùn hè micca solu pruduttivi di vegetali (questu, tomate, cucumari, pimentari) chì ponu cultivà e piante di pane è di "foglie" di una filmali, ma ancu di i fiori.