Preparazione di Curranze in winter

Currant - un arbulu freti in u giardinu. I boli di u gustu dolce è agrì è l'aromu delicatu cum'è di manghja fresca o utilizzata per fà un servitore frescu. Tuttavia, per chì a pianta pò cose cultivà, deve bisognu di u minimu cura. Cusì, per esempiu, in u vaghjimu ùn si micca scurdatu di preparalli a pascatura per l'inguernu.

Top dressing, trattamenti pesti è preparazione di currant per l'invernu

À l'iniziu di u tardori, ricumandemu chì avete impediscenu e presti infizziosi è insetti. Accuminciassi per scavazzate è per amputà u sughjettu di u cìrculu di stump è di sguassà e male. Dopu quì, posicà cinni nantu à a terra. Simultanamente, diventerà un fertilizante excelente. Decontaminate a terra pò esse unu di e suluzione:

A preparazione di currantà à l'invierno includenu l'intruduzioni di fertilizzanti di fosfatatu-potassiu, chì sò l'impegni di u cultu di u futuru in l'annu dopu. In un bucket d'acqua, pudete dissolve una culloca di sopra potasio è superfosfatatu di cloru. L'arbulu hè acquista cù una suluzione. Avè chì i fertilizanti cuntribuiscenu à l'incrementu di u flussu di sap, è duvete piglià u tempu per lentamente. Cusì, perchè chì a pianta duverna tempu per fallu in una hibernation, portanu l'alimentazione ùn deve esse più tardi à mità d'uttrovi.

Preparazione di Currant pè invierno - poda

U punteddu di preparazione d'un arbulu à i friddi hè a poda di riunioni. A primu aduprà per falla hè caccià e foglie caleiforme chì e branche ùn ne micca bisognu à tutti. U follatu si deve esse sbulitatu da u situ o credendu.

Pruning comprise i seguenti passi:

  1. Prima, a pasca hè eliminata da rami secche è danucati.
  2. Dopu questu, podi vigneli antichi, chì in a so tempesta passatu ùn cede micca à tuttu o era débil.
  3. Puderanu e cume ghjucarii, chì in ogni casu ùn sò micca capaci di survivà l'invernu, è per quessa sò solu ballastichi per l'arbulu.

Amparta di currant per l'inguernu

Quandu u primu ghjàllichi sò venenu à a vostra regione, è a terra hè cuparta cun una crosta crosta, hè l'ora di trasfurmà in l'ultima etapa di preparalli a grosta per l'inguernu in u vaghjimu - babbu da u friddu. I tronchi è i rami di a pianta sò stati ferite cù stringe, pruvatu à mette cun appenditu. Ùn cuntattate i partijiet di l'arbulu finu à u più pussibuli, per ùn scumparà frà fragili. Allora a pianta hè inclinata versu u pianu è impannillu spirale. Coperta u currantu cù ciò chì anu truvatu nantu à a splutazioni: una grossa manta, una caixa o una casella, rami spruce. S'ellu ci hè moltu di neve, aduprà com'è un sustegnu favorevule per u currant.