Liv Tyler è Dave Gardner anu vistutu da i paparazzi in un caminu cù i zitelli in New York City

Dopu à andà in Londra, a famosa attrice americana Liv Tyler, chì starred in e cintes di "The Incredible Hulk" è "Armageddon", à e carrughji di i cità di i Stati Uniti hè difficiuli di vede. Ancu l'altru ghjornu, divinni chì Liv è a so famiglia scuraghjanu à New York è i repertorii anu pussutu fotografallu nantu à a so càmera cù u maritu è ​​i zitelli.

Liv Tyler è Dave Gardner cù i zitelli - Lula è Mariageru

Tyler adores New York

Avà l'attrice di 40 anni, cù u so maritu Dave Gardner è i so dui figlioli: figliu Mariu è figliola Lula, sò in New York. In questa megalópoli, l'estrema di cinema hà ghjuntu per esse u so travagliu novu - un thriller chjamatu "Wildling". In quantu u so maritu, Dave hà decisu di scorta sola a so mòglia in questu viaghju.

Liv Tyler è a so figliola

Se parlebbe nantu à l'armate induve a famiglia di stella è i so figlioli sò stati vistimenti, Liv hà dimustratu un elegante, ma à a listessa ora imaginosa. À l'attrice pudete vede un grossu pilu nìuru di corta di freccia è i strogghi di u culore nantu à un petit taccu. Gardner era vistutu cum'è a so mòglia. L'omu puderete vede un capigliu nè solitu, jeans è sapelli bianchi. Se parlemu di u figliolu è a figliola, in seguitu cù i zitelli sò stati cavicelli spremessi, bragas e sneakers còmoli.

Liv Tyler cù u so figliolu

Cù l'espressione di i carriti di a famosa attrice è u so maritu, era chjaru ch'elli erani diventendu un passaghju per a metròpuli. In certi modi in a so entrevista, Tyler hà parlatu sti paroli:

"Sò sempre gustu di andà à New York. I love this city madly, è sempre cunservate à u mo propiu. Quandu vene à a Nova York, certamenti cammendu à i riti famosi. Ùn hè micca necessaramente shopping, hè u mo muvimentu usciu à i vostri pezzi preferiti. Quarchi pari dame chì New York hè inchì incù un spaziu spiciale. Hè diffirenti di quellu in Londra. Forsi quì avà sò parlatu un sensu, ma questu pensu chì ùn pudemu micca eliminà.
Leghje ancu

U muvimentu in Londra avia ubbligatu

Dopu chì Dave è Liv stabbenu zitelli, deciseru chì a vita in New York ùn hè micca bona per i zitelli. Hè per quessa a famiglia si trasfirìu a la patria di Gardner - à Londra. Malgradu questu, Tyler hà constantemente in e so entrevista dichji parlà cusì:

"Se ùn era micca per i zitelli, ùn avissi mai lasciate di New York. In ogni casu, quandu avete babori, avete bisognu di capiscenu chì avemu avutu a vigliavi ora, dapoi i so interessi. In Londra, cù i zitelli hè più faciule. Ci sò più cundizioni per a so educazione è acquistà una educazione decentu. A diversità di New York, ci hè più listu chì hè assuciatu cù questi momenti. Moralmenti, aghju accettatu tuttu sta mossa. Questi cambiamenti era necessariu per a mo famiglia. "
Lula è Mariageru
David Gardner è a so figliola Lula