Liv Tyler hà dettu chì ùn avia mai avutu locu di fastidiu

Bellezza di Hollywood La Liv Tyler in a so entrevista cù a rivista Marie Claire hà admissione chì ùn prova micca di participà à e cunversazione nantu à l'intimità sessuale in Hollywood è dirimente ogni energia à i novi roles è a cumunicazione cù piacè.

Quandu u ghjovanu Liv hà nantu à a schermu, diventava chjucu - sta ragazza hè sicura chì aspetta u successu. È nimu hà mai sottuspeziunatu u fattu chì ella hè figliola di Stephen Tyler, u musicu di u roggiu legendariu è u capu di u gruppu Aerosmith. L'attrìzia da i primi marcheddi charmed l'audienza no solu cù a so bellezza, ma ancu cun un talentu, cù anni prudutti da u travagliu duro è diverse roles. Liv si senti cunfurmatu in u rolu di una ragazza superherone è opens in una nova manera in u cinema di l'autore. U so travagghiu meritava l'appruvazioni di i criterii di a filmazione, numerosi premiu è ricunniscenza di l'audienza. In u cinema, l'attrice hè 20 anni. Duranti stu tempu, hà starratu in una varietà di genre, in più di 30 pittura è ognidamente dichjaranu chì tuttu hè ghjustu!

Liv Tyler ùn hè micca solu un attore demandatu chì travaglia assai è fruttìvule, ma ancu una mamma di trè figlioli è un designer di calzature di donna. Circa cumu si maneglia di cunghjuntà u travagliu, casa è arti di disignu, Liv hà dettu in a so entrevista.

"Scenes of Violence Banned"

Unu di l'ultimi opere di l'attrice era u prugettu "Pussilosa". L'associu in a serie hè u famosu attore Keith Harington, chì hà ricivutu a maiò popularità dopu a liberazione di a serie grande "Games of Thrones":

"Prima di u filmu ùn avemu micca familiar. E finu à quì stu momentu, quasi ùn senti micca infurmatu da ellu, perchè mai aghju vistu sta serie sensacionale. U fattu chì ci sò assai scuri di viulenza, è aghju, cum'è sapete, passanu tutte u mo viaghju di u travagliu cù a mo famiglia è i zitelli. Ma vogliu dì chì Keith impressed me cù a so efficienza è u prufissiunalisazioni. Avemu avutu un bellu tempu. In i rotizzioni trà l'scena, rireze assai, hè un omu assai alegru.

Un ghjistettu inespettatu

Eroulesi Tyler - a personificazione di a ternità è di natura suttili, è, sicuru, l'avanzati anu surprised à amparà chì era filmava in una pelicula horror. L'attrice hè stata dici chì senza prublemi, ella soffre in u rolu di a vittima è in u rolu di una donna forte è indipendente:

"Sò normale per tutti i ghjinii di u cinema, è à i pelle di timore in particular. Per questu questu hè micca u primu esperimentu di sta tipu. Dui anni fà, u "Stranger" hè nantu à i pantaloni. Sì hè un thriller è eccumi eru una vittima, ma anch'ellu hè moltu vicinu à u genre di l'scena horrore. E in a Saga di Monsters, aghju fattu un cercadoru attivo è persistenti di a virità, Helen. Hè un sheriffu è un bon psicologu, è ancu una mamma cu affari d'una adulescente. Ellu cura di u caratteru principale è aiuta. Mi sentu cusì cunvessu ancu perchè sò vicinu à questu tema, perchè sò ancu una mamma. In u risultatu, un filu di maravigliu maravigliosu cù scene cuncepitu è ​​scatula di a atmosfera à u cumpusitiva cume cumpiita. Spergu chì a film appellu à i spettori, in particulare fede di i scoglieri cun un cumpenstu psicologicu ".

Piani di u futuru

I fanni di a stella si vedenu cù l'evoluzione interessu in a serie "Left Behind", in chì Tyler hè stata eliminata da più di trè anni. L'attrìzia hà avutu i so penseri à intervene à filmà i film è seri stampati è cuntò di i so piani futuri:

"In fattu, sò ugu cumunu di e seriale è i prughjetti di film. Ricertamenti, sò spessu star in a serie, ma questu ùn significa micca chì in u futuru vicinu ùn aghju micca vede in a cinta di filmu. A Maternità, com'è cunnisciuta, pigghia assai u tempu è sforzu, e accuminciava accittendu invitazioni sparsi spessu. Vuliu dedicà più tempu à i mo figlioli, a famiglia hè sempre più impurtante. Oghje prestu assai tempu avè caputu chì avè una carriera riescita, per fà una bona famiglia per l'attrìzii hè summamente rara. Sugnu furtunatu in questu rispettu - quandu quì sò alluntanatu longu per via di u filamentu, u mo maritu pigghia tutti i rispunsabilità di a casa è cura di i zitelli per ellu stessu. Cù u so sustegnu, pudete pacà un altru rolu seriu in a film. In generale, raramenti pensanu à u futuru. Preferite à guddà u presente, e cose ch'e aghju vive oghje è oghje. Aghju cambiatu in Inghilterra è a mo vita hà cambiatu. Questu hè normale, tuttu cambia. Uni pochi anni avè ùn avete mai pensatu chì avè subitu prestu un mutivu maravigliu è esse una bona donna è mamma. Allura, a vita hè chjosu di sorpresa è, forsi, u destinu hà preparatu per mè un coppiu suggerimenti più piacevuli, cumu sapè? ".

Tuttu per cunsulazione femminili

Apriglia nantu à u novu prughjettu creatore di l'attrice, nuddu dubbiu chì tuttu ciò chì hà creatu seria bella è romantica. E finarmenti, a cullezzione di Essence underwear per a marca Triumph fù spartutu:

"In tutti i cullezzione di sta marca, ogni donna pò truvà qualcosa chì hè adattata per ella. Per questu Amore Triumphu. Essenciale incù roba in linia incluse mudelli per a vita cumuna è per un clima speciali. Ma pudemubdi ponu esse belli e belli belli è no vacanze? I, per esempiu, è fà. À l'intesu, scelta qualità sportiva, da u pastore, da quì classicu. Per via, avà sò ghjucatu una heroina, chì stava in 1764. U porta un corset è, pudete dì chì hè increditu. Ma donne e donne facenu di ghjornu! Perchè in a me collezione tuttu hè creatu da cusì chì ogni unu di noi pudete sienti còmpiu. Ci hè ancu cù cortez cunte di suttili è corpi curlivi chì viaghjanu in modu perfetta per creà l'imagine è l'umore ch'è avete bisognu.

Bonu magicu

Una figliola maiò incubata i sicreti di una conversazione di u bigliettu cum'è grandchinu adorable:

"Ricertamenti, Steven cilibreghja u 70 anniversariu, ma sfurtunatamenti, raramenti vedemu tutti e so decide chì parigghiemu à una carta di video cù i fotografia di i zitelli è l'imaghjini di a nostra famiglia. U schedariu di u travagliu ùn ci permettenu micca di scuntru spessu, ma pensu chì questu ùn hè micca male, cum'è stimulates boni relazioni familiale. Dad piace à passà u tempu cù i so figlioli benfati pronti. Sempre pensa di qualcosa è conta i storii diffirenti, è per quessa i zitelli chjamanu un amicu tipu. Ricorsu ellu stessu hà fattu un grandu sala di ghjocu per u me figliolu maiurone. Hè assai cusì ".
Leghje ancu

"Assicurà l'arrimbà"

Doppu li scandali in i scandali di u scandalu di sessualità in Londra è di i prublemi di genere, l'attrice ùn preferisce micca:

"Aghju intesu di u locu, ma ùn mai ùn participà micca in queste. Fortunatamente, ùn aghju mai avutu toccu da stu tipu di prublema, è ùn ne vulemu interferiscenu in queste prucessu. Ma tanti di i mio cumpagni di parlà cusì.