Benedettu Cumberbatch mandò u guvernu britannicu à un indirizzu indecente

Sempri discretu, Benedict Cumberbatch allora l'emozioni è l'obmaritelu capu britannichi direttamentu da l'urganisimu di u teatru. A ragiò di tali critica forti era a pusizioni di i pulitici nantu à a prublema di i refugees chì cuntinuanu arrivà à u paese.

Un monologue intruparente

L'incidentu hè in Londra in u teatru "Barbican", in quale l'attore hè in a pruduzzione di "Hamlet" u rolu principali.

Dopu avè u monologu, Cumberbatch hà da decisu di indirizzà à l'auditu, li dumanda micca di manera di meditarà è di donate soldi versu i refugees siriani. Allora u sticcu di grande blockbuster ghjunghjeghja l'audienza in scossa, dicendu una furtuna furtuna. L'attore avia mandatu l'autori britànnici in un indecenu indirizzu, dicendu: "F + = k i pulitici".

Emigrazione

L'atturcatu anu indegnu a decisione di e putenzi chì si pò piglià solu 20 000 migrante per cinque anni. Hà parlatu di u so amicu struitu, un vuluntariu chì travaglia in Grecia, chì pocu hè vinutu da l'isula di Lesbos. A cammara li disse à l'Benedetti impressibile chì 5000 settlers arrivanu alloghju ghjornu.

L'actor crede chì i pulitici avissiru refugià in u RU un muchu maiò di persone in necessità.

Leghje ancu

Puderanu in sala

Tutta a critica publica ardente era salutata cun vignaghjoli, in ogni modu, assai condemné l'abusive vocabulary di Benedict Cumberbatch. In u hall èranu i zitelli, è i so genitori ùn cuddenu micca chì i zitelli maturati anu senti à l'unghjochi di un famosu attore.