Honey in pettini - bona è mala

A meli in l'avventuccidum hè una pudiglia chì hè sempre statu populari micca solu in i zitelli, ma ancu in l'adulti. In ogni casu, anche l'ughjettu naturale, u pruduttu pò pò esse micca solu u bonu, ma perchè male. In dettualisazione annantu à i benefizii è i preghjudizi di a melia in a cresia di l'avè - più in l'articulu!

L'oliu hè utile in pettini?

U melellu cellulari hè u più ùtule di tutti i tipi di prisenza in questa aligria. Stu melanu ùn ponu micca falsificate. Si parlemu di esse possibbi da manghjarè u melice da u melu, a risposta à sta quistione hè senza ambiguous - hè pussibule. È se hè più precisa, allura hè pussibile è necessariu. In u ciumi d'avè stessu cuntene una quantità di sustegni utili à u corpu. Questu hè propuni naturali è cera, zabrus, pollen è perg . Hè veru, a cera, dopu avè masticatu, bellu sputa. Ancu si mastinu, hè sempre valendu, perchè. Hè un effettu pusitivu nantu à a cavità orali, prevenennu l'inflamazioni, rinfurzà i denti è e so ghjandi, è ancu - feriti rapidamente curati. Prumove di sta prucedura è di denti chì blanchinu. Cusì, pensendu à cumu utilizà u melatu in a cresia di colziu - simu di masticà cù e panelli!

U melellu cellulari cuntene sustanzi essenziali cum'è fructose, glucose, vitamini C e B, è ancu à l'acidi organici, i phytoncides, albuminoidi, pigmenti, aminòculi è i proteini. U nivellu di ognuna di sti sustanziali pò varià quì dettu di a pianta-meli.

L'usu di a mel in cumpagnia per a salute umana hè semplice impalpariu. Pò esse rinfurzà a immunità, nurmalizà u travagliu di u vinu intestinali, guarì e ferite, caccià a inflammazione, cumbattite è i fungi. Inoltre, u meli hè un bon attore calmante. A causa di l'altu cuntenutu di u polistru, u meli hà sappiutu à rallentà i prucessi di anziane, à a peddi è à l'organiziu sanu. Hè utile per e malatie infizziosi, leucemia è e malatie cardiovascular, malati respiratorii è l'occhi. In quantu à questu questu, u meli, esse un pruduttu sterile, ùn averebisce micca l'intesa di l'ochju. Dunque, pò esse enterrittu in l'ochji per u trattamentu di a conjuntivitis, cataracti, etc.

A meli hè ancu impurtante in u trattamentu di a inflamazioni di a buca è di i rizi. Sì avè cunsumighamenti cunsuma melale di crescita, quì prontu u vostru core sarà assai sana. Inoltru, u pruduttu prupone nantu à u sistema nervuu, cura l'insomnia è e da sulità. A strada, u melellu naturale hè sempre statu restu una parte integra di a razione d'atleti di diversi direzzione, postu ch'elle pò esse micca solu stabilizzà l'travagliu di u cori, ma ancu per incrementà a crescita sustancialità di a capacità di travagliu di l'organettu in tuttu. U melellu cellulari hè adattatu per e persone chì sò di diabolite , perchè hè un sustitutu cumplicatu di u zuccheru, à tutti l'altri affari, vincendu u so rivalu per u gustu. Inoltre, u meli hà aiutu à normalizà i prucessi metabolichi è, in parallelu, per sminu u nivellu di colesterol.

Harm to honey in cumpagnie

Avicole contr'à ind'è personnes chì sò intoleranti di stu pruduttu. S'ellu ùn hè micca osservatu, nota chì per u trattamentu, hè megliu l'usu di u melu dissolutu in una petite quantità d'acqua. Cum'è qualsiasi pruduttu chì anu pruprietariu mediali, u melellu si cunsumanu cun prudenza, in cunfuranza cù e dosi individuali prescritti da u duttore assistente. I cunsequenze di avere da manghjà sta prima vista, pruvatu mancu infieru pò esse imprevisible, ma quasi sempri - assai deplorevoli. Cusì, i signori di a dolce di denti, piglianu un gran ntiressi in questu, è ancu - indaganu in "meli" l'autureggiamentu senza primu cunsigliu di u duttore, in stu casu, ùn valenu!