Park Hallim


In l' isula surcoreana di Jeju ci hè un vulcano extrasu Hallasan . A so pendentia uccidintali hè Hallim Park (Hallim Park), chì si trova in territoriu à a cità di Jeju . Questu hè unu di i principali attraversu di a pruvincia, chì i turisti vanu cù piacè.

Infurmazioni ghjugna

Questa riserva naturale hè stata fundata in un territoriu senza vita in u 1971 da un incitatu nome Son Bom Gyu. I travaglianti anu fattu un tremendu travagliu di vieru in terra esterna cun un impiccatore especial. Dopu quì, piantà e piani sottutulogichi. A apertura ufficiale hè stata in 1986.

L'aria di u Park Hallim in Jeju hè di circa 100 mila metri quadri. m. U so territoriu, fora di u vulcano, occupanu una parte di a costa cun una bella spiaggia .

Ciò chì hè in u riserva naturali?

Park Hallim hè divisu in 16 settori, induve i turisti anu vistu:

  1. Giardinu botanicu. Quì crescenu più di 2000 tipi di varii fiori exotichi, arburi è arbusti.
  2. Giardinu di l'arburi bonsai. Ci hè un rolu impurtante in a istituzione è a vita di i visitori. Sti stati niani simbulizanu a salute mentale è fisicu.
  3. Lava caves Ssanönkul è Höpzhekul. I grutti sò di urighjini vulcanica è sò interconnettati da un passaghju sotterraneo. Quì ci sò struzzioni formi ricordani di l'acelli, l'animali, l'omu è ancu i dragoni. Sò equipati di rotulazioni turistiche è electricità.
  4. U paese folkloricu di Cheam. Eccu a vita di i aborigini 30 anni fà (prima di a ripresa ecunomica). I casi eranu terre cuparti è bracciano.
  5. Zona di succulenti. Cacti sò stati purtati da l'America Centrale è Centrale.
  6. Giardinu di l'acqua. Hè un sistema di corsi d'acqua ligati à l'altri. Diversi laghi criscenu nantu à i laghi, è in u centru, hè una cascata.
  7. U Palmaru. In più di parechji palme, iucchini, agaves è agrumi crescenu quì. A so arme hè intesu parechji dicini di metri.
  8. Giardinu di i petri. I turisti vanu una varietà di rocci, purtati da tutte e mondu.
  9. Museu di gemmivi è minerali. In l'istituzione, i turisti anu da esse scritte à l'urigginali è u pruteziu preziosi.
  10. U Kiwi. À questa avenida pudete vede cumu sta fugliale è fructifica.
  11. Parco di Amusement. U territoriu hè equipatu da i pezzi di natura di i zitelli è l'attraversu, è hè ancu postu cù un arzu vermiculatu purtatu da u Giappone.
  12. Giardinu avec birds. In questa parte di u parcu Hallim vive una varietà d'occhi.
  13. U cullizzioni di alti alchimia è felpa. L'exposition hè presentatu in forma di un munimentu di petra cun una stagione è una piccula cascata. Eccu una figura stilizata di u famosu guvernu di l'isula chjamata Tolgaruban.
  14. Giardinu di a pyracantha. Hè particularmente bella quì à u Novembre, quandu l'agricultrici di parcorsi cuglia è pudè spiegà tutte di furmagliu di baga.
  15. L'urtulanu. Hè dedicata à i culturi tropichi chì anu purtatu da u Sudu-Asia è l' Indonesia .
  16. U campiju di crisanti è un beddu fiore brillatu cù cumpunimenti originali.

Funzioni di visita

U Hallim Park in Jeju hè apertu tutti i ghjorni da 8:30 a matina à 19:00 a notte. U bigliettu simule à 18:00. U prezzu di u bigliettu per i visitatori nantu à l'età di 18 hè $ 8, è per i zitelli da 4 à 17 anni - $ 5.5, i zitelli à 3 anni di età sò liberi.

Ci hè 2 restaurants in u riserva naturali. A cucina coreana tradutta hè servuta in i stabilimenti, mentri per i europei si cocenu platti senza restrazzioni. Ci hè ancu una buttrega di regalo.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à u Park Hallim cun una scursioni organizzata da a cità di Jeju o da buses Nos. 102, 181 è 202-1. U trasportu prossima da u centru di u paese è si stà vicinu à l'entrata principali di a riserva. U viaghju dura una ora.