U fegghjinu di un gallinacciu hè bonu è dolce

U fianu di Turque ùn sò micca sempre truvatu in ogni tenda, ma vale di provi. Questa produzzioni prupone un gustu agradable è gustu è hè utile per noi à a so manera.

Cumu hè un livante di un puliamili?

Prima, u furu vittorio hè più nutrittiu di u fioccu di u fioccu è ancu parechji tipi di carne. Hè cuntenuta più di prutezione è da a quantità di grassu, perchè u valore caloricu di un turcu livatu hè casi duie volte di un pollulu - in 100 g ci sò circa 230 calori. Per quelli chì vulete aghjustà u pesu, questu hè un plus, ma quelli chì pèrdite u pesu devendenu u friddu di pavese cun pruduzione per u so valore caluricu.

Siconda, i benefizii di u friddu turchinu ghjate in i vitamini è minerali chì cuntene.

  1. Questa produzzioni hè una fonte di vitamina B12, chì tocca à un rolu impurtante in u prucessu di hematopoesi. A mancanza di questu compostu hè spessu a causa di l'anemia, perchè l'usu di u furu serà una bona prevenzione di a malatia.
  2. U livru di turchinu hè assai riccu à a vitamina E - un antioxidante naturali forte chì prurisce u prucessu di anziane, favurizeghja a regenerazione celula è participeghja in u travagliu di u sistema riproduttivu femminile.
  3. Un altru livante di pisci cunteni na niacina o l'acidu nicotinicu. In a medicina, hè usata com'è una medicina per parechje malatie.
  4. In u fianu, a vitamina C hè ancu trovi, chì furtificeghja i mura di i vetllai è nuralizeghja u funziunamentu di u sistema immune.
  5. Inoltre, u gallinacciu u vinu hè cumprendi una vitamina A, chì faciule i nostri capelli, ungii è a pelle sante, è dinò a migliurà a vista.
  6. Infine, u livatore di u turchinu hè assai utile à a glutine di tiroïde per via di a presenza di seleniu, chì aiuta à u ferru assune u iodu. Inoltre, u seleniu hè una parte di cumposti vitale di u nostru corpu.

L'usu di un gallinacciu livanti hè u causatu à u fattu chì a ghjente chì hà da manghjarè reginu, hè menu menu prubabile d'affruntà anèmia, l'ipotiroïdismu è altri disordini in u corpu.

Beneficimenti è dannu di livante di pavese

Cum'è cù qualsiasi pruduttu, l'intoleranza individuali pò esse oghje à u fegato, perchè a prima volta devendrà avè manghjatu. Ùn si scurdate micca chì u cuntenutu calanicu di u fianu di un gallinacciu hè abbastanza elevatu a causa di a presenza di grassu, per quessa hè impussibule di abusu stu productu perde di pesu è persone cù u colesterulu altu.

Sempre aghjelo cuncepitu selezziunate u fegatu: ùn deve esse densu è lisciu, possa una struttura uniforme è di culpiti eddi, un corru rozu rocciosu, senza espansione di sangue è un ciauru normale.