Pamela Anderson è Sergey Ivanov

7 dicembre di u 2015 in u Kremlin ci era una riunione di Pamela Anderson è Sergei Ivanov, chì hè u capu di l'Amministrazione Presidiale di a Federazione Russa. In Russia, a famosa attrice è u mudellu, è ancu un protettore animale beni famusu, arrivò à l'invitu di l'organizazione IFAW per discutiri i prublemi di l'exterminamentu di l'animali rari in u livellu più altu.

Pamela Anderson in u Kremlin

Pamela Anderson hè adupratu a so misioni per a prutezzione di l'animali per parechji anni. A so fama è un nomu famosu aiutau attentu à i prublemi di l'exterminamentu di l'animali marini. Pamela s'hè tantu rimutatu di manghjà carne, è ùn ferma ferma l'usu di fur naturali in vestiti. Oghje, l'attrenda passa un pezzu di u tempu di viaghjà in u mondu, induve si cumunicava cù puliticanti prominenti, mantene e prumezzione è l'affittu di carità in difesa di l'ambiente. Ci hè ghjuntu in Russia.

In Vladivostok, hà avutu personalmente una pitture caritateali in u sustegnu di predaturi rare è vende a boi più famosa, chì tutti pudianu vede nantu à u spettaculu, chì purtò l'attrìghjesi in u mondu "Rescuers Malibu".

Questu tempu, Pamela Anderson ghjunsi à Mosca per discussà i prublemi di a prutezzione è ristabilisce a pupulazione di l'animali Ròber. Ella disse chì vede quantu attiresa l'autorità russi anu daveru à questa mena, è pensa chì a so fama, cù u sustegnu di l'autorità, serà capaz di chjama l'attinzioni di u mondu abbitanti pùblicu à questa mena. Prima di a riunione cù Sergei Ivanov per a stella era una scursioni per u Kremlin. Pamela Anderson hà risposti cun entusiasmu annantu à u Kremlin è hà fattu una grande quantità di ritrattu annantu à u fondu di e cose stòrica.

Sergey Ivanov à una reunione cù Pamela Anderson

Dopu à a tour, Sergei Ivanov hà scontru cù Pamela Anderson. In principiu u capu di l'Amministrazione Presidiale sprime cù ciò chì piacevuli era: discussà a prutezzione di i boni animali cù una bella donna , è andonu dopu à u cuntenutu principali di a cunversazione. Allora, hà dettu qualu mettuli stati stati ripetuti a pupulazione di leopardi di l'urganiscia lucali lista in u libru rossu. Ivanov enfatizò chì e misure sò stati trovati micca solu per fallu di caccia, ma ancu per trasportu, vende è cumprà animali rari.

L'altri spezii rari di animali, chì a so prutezzione era tocca da Sergei Ivanov, hè u Tigre Amur. L'hà chjamatu u più grande è, in u so avutu, i più belli tigri in u pianeta. Sicondu l'ellu, per l'esercitu di l'autorità è i favuriti di l'animali, a pupulazione di i tigri ricorduta in u libru riligiu anu rianimatu.

Pamela Anderson, in u so turnu, hà datu un discorsu in quale anu osservatu i grandi meritori di l'autorità russi in a lotta contru a scacchera è l'extinzione di e spezie rari d'animali. L'attrista urgeu à i legislatura russi a forti misuri per cumbatturà a cugliera è l'estimulazione di pupi di u fucile di u fucile, cum'è in u so avvisu chì questu ùn solu ùn aiutà à preservà una spezia rara, ma permettenu ancu a Russia per ottene una postura di u prugramma in a prutezzione è rinvivimentu di pupulazioni animali.

À a fine di a riunione, Pamela Anderson avia datu un certificatu chì hà patronatu unu di i lercilli Far Eastern leopards. L'animali Cai Leo-38F hà ricivutu u nomu di Pamela, è a so ritratia ora hà dekoratu l'arme di Pamela Anderson. L'attrìzia l'avè aghjatu cù u rigalu è aghjustò sinceramenti a Sergei Ivanov per ellu.

Leghje ancu

A scontra si trova cù una piccula accolta, induve i visitori sò stati servuti a cucina russa tradiziunali: tè è pasticceria, è l'stella di Hollywood era trattatu di una buttiglia vegetariana - frutti secchi.