U matrimoniu sicrittu di l'stella "Avatar"

Sam Worthington, un attore australianu chì hè di l'Inghilterra, cunnisciutu da tutti per noi per i roli principali in i filmi cum'è "A Battaglia di i Titani" è "Avatar", secremente casati. U più interessante hè chì un avvenimentu significativu hà fattu quasi un annu, u 28 di dicembre di u 2014, ma solu solu i novu apertu tutti i carti.

Sam Worthington è Lara Bingle - felice cuntenutu sanu

In una entrevista, u mudellu australianu Lara Bingle ammetti chì era maritata à Sam Worthington. Inoltre, finarmenti, a coppia hà dicisu di dì chì a festa di a tola era tenuta, è perchè tuttu era cusì intima.

A festa di a celebrazione ùn era in una grande mansione, un famusu restaurant, ma in a casa di coppiu in Melbourne. Inoltre, u capu principalu era a mamma di a sposa, è u so assistente era Lara stessu. Circa 10 assistenti partianu a festa, solu i populi più vicinu.

Comu Lara nota, prima di un ghjornu impurtante in a so vita ùn hà micca peghju di tuttu, per contru, hà sappiutu più di relazione. Ciò chì si ricurdò di a maiò in l'intruduzione di u pre-anniversaire hè quella ella, quandu era sei mesi in grossa, camminava à l'orlu in l'esporatu di Londra in ricerca di u vestitu di vestitori perfetta. In u risultatu, l'scelta cascata nantu à un vestitivu biancu da Louis Vuitton.

Leghje ancu

Ùn serà micca sferivante à nutà chì l'anziani s'ammurru da u 2013, è da stu momentu, ùn devanu una pressione curiosa à i sicreti di a so vita persunale. U primu prova chjaru di questa hè a festa di u mudellu è a stella di u filmu "Avatar". U secondu hè u nàscita di u primu zitellu, i dati di a so nàscita foru stampati dopu à sette chjusi è solu dui mesi dopu, in maiu di questu annu, a coppula anu publicatu pubblica chì a ghjovana nova hè stata riprova cù un altru membru di a famiglia.