I relitti chantoscianti di Natalia Vodyanova per a Revista di Porter

A storia di successu di a supermodeli Natalia Vodianova hè cunnisciuta da parechji ragazzini, u so ghjustu solu ponu esse invidutu. Discriminazione i patti di u passiu suvieticu, hà avutu a so vita è crià i zitelli per i standards europei. L'entrevista per a Retazioni Porter hè stata ambigua, u mudellu hà scuncevule à i so fanelli cù a storia di a dieta stretta di i so figlioli, palesa i veri ragioni di parting cù l'ex-maritu Justin Portman è risponde à a quistione perchè ùn hè ancu micca casatu cù Antoine Arnaud. Quale hè Natale Vodyanova, una mamma amante cù parechji zitelli o un carrughju cù un caratteru di ferru?

Natalya Vodyanova hà dichjaratu a tappa di a rivista

L'alimentu salutariu è un corpu fermu sò sinonimu!

In una cunversione cù u ghjurnalista Porter, Natalia confessia chì hè necessariu di cummattiri contru i so "debblizza", in particulare se tratta à u nutrimentu. In u so travagliu mudeleghjanu, hà adheritu à a regula "Un alimentu salutariu è un corpu bellu" - sinònimu! E circate di injectu à i so cinque figlioli. Sicondu a matri di parechji zitelli, stà attempu di a razione di i zitelli è se senti chì a intervenzione urgente hè necessaria, sceddi sentimenti innecesarii. Un esempiu di misurte severu, era u casu cù u figliolu maiò Lucas, quandu era 10 anni, Natalia hà volitional decision putu u zitellu in una dieta stretta.

Di sicuru, ùn puderebbe cuntrollà tuttu ciò chì i mo figlioli mancianu, in particulari i più anziani, è per quessa ci sò situazione quandu e urgente necessanu di adopru. Quandu Lucas hà 10 anni, hà ripigliatu, dicu ch'e ci hà dettu: "Ùn avete micca u dirittu di continuà senza pensioni di manghjà a scorcia, vedi u stomacu è e carino. In quantu à l'alimentazione, sò assai strette, soprattuttu s'ellu hè fast food. Ùn impedite à dì chì sò amatu, belli è incredibuli, ma cada volta ti ricorda è dumandate a vede i so nutizie, perchè l'abitudini alimentati sò furmati precisamente in a zitiddina! Hè assai impurtante chì avà hà digià amparatu à fà e so scelte in favore di a salute è à beneficiu à u corpu. E mentri ch'elli anu cuntribuitu, cuntrollu ciò chì manghjanu è quandu.

Natalya hà statu in a industria di a moda da l'età di 17 è rende chì e dati esterni sò una parti integrale di a vita di i pezzi pubblichi, cum'è i so figlioli, chì sò sempre sottu à u mondu di i paparazzi. U mudellu, per suprattuttu, fa pocu indulgenzi per i zitelli è elli, ma questu hè una eccezzioni ca u regnu. In una entrevista, hà accettatu chì ella permette un ghjornu di cumprà una sema:

A seguitamenti riguardu u mo alimentariu, addivintau una parte di a mo vita, ma ancu aghju permessu di manghjà a mità di u bunu cù u sdocatu nantu à u vittime à l'altru, a seconda parte và à Neva - hè diventatu u nostru rituitu. À quell'èpuca, era l'ùnicu debilitate chì m'adrudeciutu durante a mo tempi in Francia. Aghju compru un bun tutti i matte per dui anni, è ghjunghjenu a sazià è aghju dichjaratu di fà. Avà ùn avete micca esse esse eccessi.
Natalya Vodyanova cù a so figliola Neva
Natalya Vodyanova cù a so figliola nantu à u ritrattu

Revelazioni à l'ex-moglie Justin Portman

U tema di u divorziu da u rappresentante di u stabilimentu britannicu, Lord Justin Portman, ùn averà micca restitu à i ghjurnalisti. A coppula si divorziava in silenziu è senza scandalu, dopu novi anni di u matrimoniu in u 2009. Natalia francu hà aghjustatu i ricordi di u matrimoniu è a vita cun lea:

Justin hà adurati i nostri zitelli, ma ùn era micca assai interessatu in i so interessi è a vita, perchè ogni ghjornu, hà alluntatu di più di più. Aghju pigliatu nantu à mè a rispunsabilità di esse ghjuridica è responsabilità di l'educazione. Puderaghju chì ùn hà micca capitu chì a famiglia era necessariu per sperienze inghjinirendu i maraviglii maravigliosu di crià i zitelli è di sparte di i passatempi.
Natalia Vodyanova è cù i zitelli

Amore novu - i novi règuli di u ghjocu!

U novu amatu Antoine Arnault, da quale Natalia avia dui figlioli, ùn pudia micca avè l'imaghjimentu chì a mamma di i so figlioli seria un supermodelo. Secondu à Vodyanova, hà diffirenti rapprisentatu a donna ideale è e relazioni familiale, ma quand'ellu si ncuntrava, hà rivisicatu radicalmente a so vede:

Antoine ùn hà micca cunsideratu u mannequin è u mudellu cum'è a moglia è a mamma di i so figlioli. Quand'omu scopre, avemu stupitu à a similitude di opinioni nantu à molti tematiche, cumpresu in quantu à a criazione di famiglia è a crianza. Avemu avutu chì avemu avemu ghjugniatu à l'altri. A vita hè capaci di presentà sorpresa inesperu!
Antoine Arnault è Natalia Vodyanova
Leghje ancu

D'accordu di Natàlia, ella hè felice, per quessa, à ogni dumanda nantu à un casu possibbili, ella reacdee cun tranquillamente è cù un surrisu:

Perchè e formalità, per u partitu? Aghju aghju vogliu cum'è a mo amata, ùn aghju micca una idea di un romance cù qualcosa. Sì tutti sò beni, ùn ci hè bisognu di cambià nunda!