Hè difficiuli per i zitelli: avvenimenti solenni ùn piace micca i eredi di u prìncipi William

U duca è a duchessa di Cambridge assistitori à un grandi cena di famiglia sustegnu à u Palazzini di Buckingham. À a vigilia di Natale culurata testa di a famiglia invitata à a riceve di un pocu parenti.

In più di i zitelli è di i figlioli di a righjina cù i so "half", i figlioli più chjude di a famiglia reale - i capeddi Prince George è a Principessa Charlotte - vense à visita.

I raportani hà riparatu per fà qualchi volte interessanti quandu i figlioli è i so parenti visitanu u territoriu di u Palazzu di Buckingham. Anu accumpagnatu da una babulia. Nantu di i zitelli sò noteu chì ùn anu micca piace a idea propria di tali eventu ufficiali.

U burden of glory

A Little Charlotte hà vittatu di sòlitu o sullen, è u so fratellu anu cunzuddinatu à i fotògrafi chì stanu sopra à u so caru cù un annu sudatu, pruvatu di fà un bonu scompie.

L'assicuratura seculari eranu attrati da l'aparicio cambiatu di u prince è a princesa. Ricertamenti, Charlotte hà diventatu ancu più reminiscente di a so averebbiate com'è zitellu. E Prince George - criscinu assai maturi è stende.

Dda sira, u prìncipi Harry è Megan Mark venenu à u palazzu per visità a so avanna. Per l'attrìzia americana, stu formatu di cumunicazioni secular à a corte hè una novità.

Leghje ancu

I ghjurnalisti ùn suggerenu chì Megan puderia acquistà per sapè à i parenti di u futuru spouse.