Cumu fà i amici cù i misgi?

Malgradu u fattu chì unu di i mitu più cumuni s'introduza un cane in l'inimicu principali di i misgi, in fattu, tuttu hè diversu, postu chì sò spessu i rapprisentanti di una spezia chì si cumincianu à cummattiri. Per riduce i cumbattori trà l'altri ùn hè micca una simplicità occupazione, vi piglià u tempu è a patience. Sò pronti?

Cumu fà i amici cù dui catelli?

Per annunzià u novu animali più vicinu à u vechju hè passatu più suave, una quantità di misure preventivi sò deve esse tastati. Prima hè bisognu di preparà un novu beddu, banca è catu foru per u principianti, è hè necessariu avè pussibule cumpurtamentu novu addiventanu longhi di l'antichi. Ideale serà a familiarità cù l'arrichi davanti à riunioni di dui animali, per questu, prima di purtate u sicondu ghjattu in a casa, traspara l'animali cù una toalla molla è lassanu l'olii di l'altri.

Prima di fà entre amichi trà i misgi adulti, aghjunti una casula o una casagina mobilià, in quale portate una nova petite bruna in casa. Apertura a porta di a cage, perchè l'animali abbanduneghja i so cunfini, è i tempuraturi anu avutu tempu di vedenderà u novu. À u listessu tempu, abbandunarà u sicondu cat un locu per retrocede, uttene tutte e porte in a casa per esse apertu, per quandu l'animali pò esse fughje in casu di qualcosa.

Cumu fari dui gatti adulti? Hè assai semprici - per dà u cuntrollu di stu prucessu per l'animali. Sì i gatti sò attaccati à l'altri (è questu pudere), siparanu cù l'acqua, chì cogliu cù una rugna gruta , o imbuttendu à parechji anguli cun l'aiutu di un bastone. Ùn aduprate micca e to mani, altru furte risate di diventà parti di u club di ghjucà. Se u cunflittu ùn suballa, sparghjò i gatti à i cambii varietà è fate un altru tentativu di u ghjornu dopu. Dopu à una settimana o di dui, l'animali sò solu adupratu à l'oliu di l'altri è cumincià à dividà u territoriu senza squabbles.