Mantellu

A storia di a storia di a moda in tutta a so esistenza dictava tuttu, ma micca cunsulazione. È solu cù u XXI seculu e donne anu da capì à esse dichjaratu chì a cunfortu pò esse solu bella è modesta, ma ancu elegante, elegante è femina. E si avete bisognu di un esempiu di tali cosa, l'abetta di donna hè solu una di elli.

Tipi di capelli

  1. Inverno cape-robes . Hè generalmente fatta di tela di lino cun un guilata. Pudete un corpu di lignu. Sempre bè chì pò esse, ancu s'ellu hè un capo cù una cappucciu, à i temperature inferioresi -10, serà ancu incunificata, perchè u mudellu assume un massimu di unu o duie buttone.
  2. Una capanna di lana o cachemire . Intinnatu per staghjoni. I più populari in questa zona di più di 50 anni sò i mudelli di a marca italiana MaxMara . E so capelli stilini sò carattarizati da minimi taglioli, a maiò spessu tenenu un manga raglan. Sti sacchetti ùn anu micca aghjuntu. Pudete sottumessi à a cintura cù un cinturione o abbandunà u mantellu, in u modu di una cardigan. In a cumpusizioni: lana, cachemire, angora, alpaka è mohair in parechji scatuli. I mudelli successivi è pratichi - di la lana di camel, ma u prezzu per elli hè moltu più altu ch'è da prudutti di lana lucali (lana d'un ghjattu ghjovago). Ci hè ancu pruduttivi da u piuviru - anu vistutu cusì cusì grande è veramente imprese d'una bata.
  3. Capo-robes made of materials lightweight . Strangely enough, sti mudelli disinfettori sò ancu chjamati "coats", anche u fattu chì sò stati disignati per un ora più bè di l'annu. Questi sò più cum'è cardigans o mantelli, fatti in u principiu di un vistitu. Materia: lino, cotto, sita. In spessu tenenu un furfettinu. Pò esse stilizatu cum'è un kimono Japanese.

Cù que purtari un capru di mantellu?

Stu modellu hè megliu incù trousers - stretta o larghezza. Perfettamente cumbinatu cù un picculu fatta - calzini o, in modu speciale, sapori. Se decide un vestitu nantu à un vestitu o una faldita, fate nutà chì si deve esse chjappà o a stemma hà dettu u vestitu, altru d'esse esse una zitella chì ùn hà tutte u prufume.