I primi ritratti di a figliola di Irina Sheik è Bradley Cooper, apparevanu nantu à a reta

Irina Sheik è Bradley Cooper, chì si sò parenti à a fini di marzu, ùn anu micca discutenu a so vita persunale cù a stampa è avà sò refrained from publishing photos of their daughter in social networks. Dopu trè mesi di caccia, i paparazzi anu sappiutu à scuprì ciò chì parle una bella paria.

Un passaghju cù un zitellu

Irina Sheik è Bradley Cooper ùn sitate micca in quattru pareti è spessu camiò cù a so figliola, ma finu à pocu tempu anu sappiutu a occupa a faccia.

I genitori paisaghji Irina Sheik è Bradley Cooper
Bradley Cooper cù a so figliola
Irina Sheik cun una figliola nascita

Lea cresce è prurizeghja di cunnosce u mondu, u zitellu hè abituutu di ghjornu in un carru. Hè assai più interessante per vede. Dumenica, assicuratevi in ​​un canguru cómodu, cù a so volta à a stella mamma, a picciotta era captu di u parku vicinu à a casa di Sheik e Cooper in u Los Angeles.

Lea in un caminu cù a so mamma Irina Sheik

U so spertu Lea era vistutu di una morsa in blu marina cù strisce rosse in manichi, panamichi culuritu nantu à i filamenti è medichi bianchi.

L'Irina Slender, chì dopu pèrdite u pesu in tempu récapitulante, era ancu più bellu, cù i stondi cù stiddi in i bandi facianu orgogliosamente a so impastità di priculu, chì mostra un anellu cù diamanti è una grande esmeraldata, prisentata per Bradley in onore di l'impegnu.

Leghje ancu

À quale hè cusì?

I cambiamenti di u supermodelu cù a so figliola diventenu u sughjettu di dibattiti trà e numerosi fanni di u paru. Admiring the cheeky princess, Internet users anu da discutiri, chì hè più piace cum'è una criatura dolce. L'opinione, cum'è sempre, eranu divisi, ma a più parte di l'utilizatori crèdenu chì Lea cresce una copia di Irina. E chì diciarà?