Cumu fà u masticiu per un tù stessu?

Un ghjornu rari senza documenti. Qualchissia piace diliziosi semplici, per esempiu chocolate, jujube, fruttu. À l'altri, mandonu postrei complexi: tartini, pasticcerie, ma micca simplicemente, ma eccettu eleganti, cusì chì ci sò quelchi chì sò patetichi. Di sicuru, a manera più faciule di cumprà una postrazzu in una tenda o una magazzeria specializzata, ma assai prefessu i pasticci casani. Sò più savurosu cà cumprà, ùn anu micca alcunu suplemenzii displegiati, è u fattu chì u trattatu hè preparatu cù l'amore è appena per quarcunu - vole ancu assai. Sfurtunatamente, spessu spetta chì un tigli casalinu diliziosu diliziosu pèrdite a tenda in a dicurazione. A pruduzzione hè simplice: pudete fèrmanu un putu, è faciuli è in casa.

Uni pochi parolle di masticu

Prima di dì cumu per fà u masticu per un tù stessu, avemu avertitu: parleremu di una massa di cunfisa cunfizziunale, chì pò coperà a superficia di desserta, oculta i difetti, gloriously décorer décollés. Mastic in consistenza sìmuli à una plastica plastica assai: pò esse sculptur sculptured figurines o cuttati cù un moldu specie, pò esse rintra in una strata è tagliate a pratiche à a superficia di un pastele o pastelli. In generale, questu hè un modu grandile di mostra l'imaginazione, divete in a cucina è migliurà u gustu di a pusizione.

Preparate un mastru semplici

Prima, vi parlarà cumu per fà u masticu per tastà. I mastetti simuli sò in più fatti di figuri nichi: fiori, foglie, caratteri caricaturichi o animali petits. A massa hè dipinta dopu a coccia, per ciò chì si svià i picculi pezzi è i mancianu in i culori giustu (pudete usà culori di culori simplici per questu), puderà creà l'una capulatta maestru.

Ingredients:

Preparazione

Truvaremu u masticu in un vetru o un dispusitore esmettatu. Pour la crema (pudete cumprà in u supermecchieru), aghjunghje u puzzicheghju. Per principià, pigliemu ugualità uguale, poi poverà u polu in quandu necessariu. Scurciamoci in 2 ori cull'eltori di u zucchero di limonu è u latinu cunclusu. Da a so densità dipende a consistenza di u masticu è quantu u polu vai in l'amatu. Mesim finu à chì a massa si plastice è si ferma in a superficia. Scorrini in una bola, mette in filme è fate mette in a frigorifera per un paru d'ora. Ora si face a question, cumu fà fà u masticu di culore per un cake. I corsi di culleiu o sciroppuli di culori brillanti (aranci, raspberry, cherry, blueberry) sò aghjuntu à i lumps di a nostra massa è beni mischuli. Allora noi ci cumbugliu.

Zephyr Mastic

Una massa più plastica hè preparata d'una manera diferenta da u masticatoriu masticatoriu. Diciaraghju cumu fà una pasta di malgrada per un pastele. Hè ancu ùn cuntene ingredienti periculi, è esce ancu esse faciule più faciule chì a prima opzione.

Ingredients:

Preparazione

In u micru à l'ovenu aghjustemu i malchiedi (sò da esse u stessu culore), aghjunghjenu u zucchero di u limu è a mantra. Avemu dinò per calentariu è mantene a nostra malvaglia finu à chì fermanu fermamenti in voluminu (da 45 secondi à un e un minutu). Emu scappatu è cumincià à interferiscenu cù u listinu: poverò poveru u pouddhje, sifting à traversu un filtru. Tene in stu casu deve esse aghjustatu immediatamente, altri u culore di u masticu sarà heterogeneu. Si mischjà a massa nantu à a superficia di travagliu finu à chì si face più plastivate è bonu. Avanzate parechje volte scorri è turnate in una bola per ottene una struttura omogeneia. Prestendu listinu hè stata guardata in u frettu, strappatu in un filmu di nutizie finu à chì hè necessariu. Comu pudete vede, affucà u masticu per un pastellu in casa hè abbattimento, hè sottu à u putere di u prufessiunale è u principale culinariu.