Cumu spessu a regola di u racini?

Uva si fa riferimentu à e corsi resistenti à a secca è ponu per un pezzu dispensu cun regnu. Ma ancu hà bisognu di l'umidità extra per fassi un cultu rico. In questu casu, ùn puderebbe esse u so pastore, perchè avarà attivatu in modu negativu à a pianta. Perchè deve spessu a manca l'acqua di uva di ghjunghje à questu mumentu d'oru?

Veranu acqua di uva

Bastamente, l 'acquessi s'incorporerà nantu à una staghjoni cálida, perchè bisognu à sapè quandu spessu l'acqua di uva in u veranu, in particulare in u calore. Sì senza regflazioni addivati, pigliate una povira vendita in u vaghjimu cù bè bagias è scarelli rari. Sì, è u vinu senza acqua prima amarica è cuda. Inoltre, in cerca di umidità sotturazione, l'arbureta cumincianu per espansione assai in direzzione horizontale è verticali è cumincianu a ntirfacciate cù l'altri pratiche.

Pi abbastanza a terra ancu, perchè distrissi l'arrabbiari, porta à friddizza in l'inguernu, u lavà di nutrienti da u locu.

Allora quantu spessu l'acqua di u racini? In petite vigneti privati, tutte e rivolmarà si deve esse cronulite à i momenti chì quandu a pianta ne hà bisognu particularmente:

U numaru è a freccia di rego è dipende ancu di a qualità di u locu. In u sughjettu di u raghjunu sò spressi più freti è in forzi più chjucu. In lignu pesu - menu è abbastanza maiò. Tuttu u rullu duveru esse accumpagnatu da un vestitu impurtante.

Se ùn cunnosci micca quantu d'acqua a uva durante u periodu di maturazione, bisognu di decisu nantu à a varietà. Dopu tuttu, si i boli sò propensi di riuturi, da quandu dopu sudughjanu ùn pò esse riabilitatu in ogni casu.