Cultivazione di patate da tecnulugia Olandese

I patati sò cultivati ​​oghje quasi tutta u mondu, ma i succesi più impurtanti in questu affari sò assuciuti da l'agronomi di l'Olanda. U cultivo di patate nantu à a tecnulugia holanda hè un veru avvinte. Aduprà sta tècnica, hè pussibule cullà parechji volte più di culturi. Pensate chì questu hè impussibile? Allora hè sbagliatu, u metudu hè effittivu! Questu materialu palesanu tutte e dettagli di u metudu Dutchu di patate di crescente, chì pò esse usatu in pratica di stu annu!

Caratteristiche di u metudu

Per u mètudu di i culturi di u patate, un certu materiale di sementa hè necessariu (Anasta, Sante, Rezi, Prior, Marfen sò preferiti). Un rollu impurtante in questu prucessu hè ghjucatu da a cundizione di u locu, devenu esse chjucu. In questu casu, una quantitatu di l'ossigenu esse furnitu à u sistema radicali di a patata. I tratti ebicidali sistimichi obligatorii, chì ùn abbandunate micca i bisogni à e male. A grande attenzione in Olanda hè datu à l'scelta di un situ per u sante. Ùn hè micca permessu di cultivà i patate in u locu induve crede l'ultima temporada. A piantazione di patati sicondu a tecnulugia taliana hè permissibile nantu à u listessu situ cum'è prima in trè o quattru anni. Hè assai impurtante chì u situ hè perfettamente planificatu è ùn hà micca pagà. U megliu risultatu, sicondu sta tecnulugia, pò esse acquistatu in a staciunione passata in issu situ chì si sò cultivate culti. Adupratu a terra à una prufundità di 30 centimetri, à u listessu fertilizante sò intrudutti à questu. Fighjemu cumu l'olandesi fanno in più dettu.

Sposcione è crescente

U culteddu di patata da a tecnulugia neerlandesa ùn hè senza l'utilizazione di fertilizzanti minerali è organici. Sì u seguitu u metudu nant'à u patale di piantazione, in a caghjula di u liceu u cuntenutu di l'humus (humus) deve esse almenu 2-3%. À u stessu tempu, finu à cinque chilogrammi di superfosfatatu , circa dui kilogrammi di cloruri di potassu, sò aplicati à ogni cìantu metri quadri. Prima di a pianta primavera, certi cinque kilogrammi di fertilizzanti di nitrogenu sò aghjuntu à u sotka. Per plantà zesi hè selezionatu solu cù 100% germinazione. E i patate sò plantati sicondu a tecnulugia neerlandesa in a seguente manera: fate spazio entre 70 à 90 centimetri, fate sempre u fattu chì un metru quadru ùn deve più di sei semen. Dopu chì i frutte prublemi, i ramparts earthen sò creati, chì anu una larghezza di basa di circa 70 centimitri è una altezza di 25 centimètres. Per evitari phytophthora , u trattamentu sistematicu hè realizatu. Sì a malatia affruntà ancu à a pianta, hè simplificatu solu da u locu per cuntenenu l'"epidemica". In più di i cummattimenti (spraying with insecticidi) cù a pesta principal di patate, u culore di scarabeci, l'Olandese sò ancu pulifichi di lotta. Hè pruvatu chì hè capacitu di portanu un gran numaru di malatii chì ponu dannà i culturi in futur.

A racoltazione

In Olanda, a vendita hè colauta solu à a fini di l'aostu o di prima settembre, è prima sguassate a cima di i pianti. In questu statu, a patata hè in terra per dui settimane più, solu dopu ch'elli cumincianu a scavari! Stu mètudu di cola simule acceleranu a munizioni di a cultura, è ancu inizià un prublemu chì faci a tela di più densu, chì hà un effettu cuntrullatimu in u tempu d'almacenamiento di a patata. Sì i vostri piani sò selezziunati u mumentu di e pezze, hè megliu di fà questu un mese prima di cugliera di a grannizza di u culteddu.

Comu pudete vede, u rendimentu di patata alta in Olanda cuntribuisce à u trattamentu freqüente di e piante da sustanzi chimichi, è dinò a so intruduzioni in u locu. Se ùn avete micca adiritu à sta parte di a tecnulugia, u restu ùn hà micca pussutu riesce u risultatu.