Cume à vinu apertu senza un corkscrew?

Questu, probabbilmenti, hà successu cun tutti - volenu facìteli sè stessu cù un vinu di vinu, anu compratu una buttiglia di vinu, ma ùn avianu micca pensatu à uperaghju, in u sensu chì ùn avè micca un corkscrew. E ora cose da fà, cumu apre u vinu senza spin? Ci hè chì a so cumpagnia ùn hè micca cusì complicata, è ci hè più ca una ricunniscenza, cumu pò fà ottene vinu senza viaghju.

Cumu apertu una buttiglia di vinu senza un corkscrew?

  1. Se e mani creanu da u locu u dirittu, è in casa quì hè un vinu, un tornavitore è l'alicate, in a so buttiglia pò esse apertu cun l'aiutu. Prima scurza u viridice in u suoru, è poi tira i alicate per u vinu. Un pocu sforzu è a buttiglia hè aperta.
  2. Puderete rimpiazzarè u corkscrew cun una pistola. Hè bisogna suttili sottu à u suvore, è da quandu, avendu dint u rinchju in un angulu right, tirò di u tappe di a buttiglia.
  3. Ma cumu si apre u vinu senza un corkscrew, s'ellu ùn hè micca un cultile è e so arnesi in casa? Pudete pruvà imbuttendu u suoru à l'internu. Ma ùn hà micca sempre travagliatu bè, perchè avete bisognu à u patore nantu à u fondu di l'buttiglia o ghiacciate a buttiglia in giru à u so assi (trè versi di urugalè, trè contru), o girannusi l'anch'ellu cù un cùaddu, cunfanu à 10 è u ritornu l'buttiglia in a so pusizioni originale. Dopu un travagliu unu di l'azzioni pruposti, u plugu pò esse facilmente pusatu cù u vostru ditte internu di l'buttiglia.
  4. Pudete ancu pruvà à pressu u corku da l'buttiglia fora. Per questu patu in u fondu di u palme ùn hè micca bè, avete bisognu di qualcosa più sustancialu. Per esempiu, una buttiglia di plastica china di acqua o un libru gruffu. A mezzu di una buttiglia plasma di plastica tocca à u fondu di una buttiglia di vinu, finu à chì u suoru "caccia" a mezza stanza, pò esse presiutu da a manu. O toccu a raghja di un voluminu di libru gruffu nantu à u fondu di una buttiglia di vinu, ancu, finu à chì u tapore pò esse facilmente trasferitu cù e vostre mani. E pudete mette una buttiglia in u calcariu di i scarpi cun un puntu di u taccu è sbattulu u calzari annantu à u muru, finu à chì u corku vene da u collu per fà esse facilmente tiratu da a manu.
  5. Ci hè ancu alcune, raramente, cunfizzi di traficu "stubbornu" chì ùn volenu micca abbandunà u so postu di furore sottu un pretextu. Allora ci hè solu un modu - per sfigurate e tappe cù un cuteddu è prugressivu in pusà. U vinu, sicuru, cù migliori, ma u so gustu ùn perderà micca. A fine, u vinu è u drenu pò esse di e reste di u corcho.

Quant'ellu pò esse un vinu apertu?

In apertura u vinu, ùn hè micca sempre pussibule di finiscinu. In questu casu, si face a quistione: quantu ponu esse u vinu apertu, cumu è quale da fà? À quandu ci hè necessariu di ricurdà, chì longu per guardà u vinu apertu ùn sarà micca - in cuntattu cù l'aiutu duveranu tutti i medie chì sò oxidati. E ùn pudete micca impedisce u prucessu, ùn pò esse un pocu rindimentu. A rata di oxidazione dipende di assai fatturi. E nantu à a quantità di l'aria in la buttiglia, è a quantità di zuccheru in u vinu, è a tampiratura cume u vinu hè sparatu. U più crescente in a stanza è u vindu di u vinu inferitu in l'buttiglia, u più veloce u vinu accumite in l'acitu. Normalmente, parechji oghji dopu à l'apertura, u vinu pò esse adupratu u gustu è l'aroma mudificate, è dopu à un ghjornu di ghjorni, serà impussibile di bè ddu vinu. Dunque, u primu a cosa di fà hè di riduce u numeru di aria in una buttiglia, vendu u vinu in platti più chjaru. In seguitu, a buttiglia hè stata impastata ferma. Sì u vinu hè biancu, ci vole à cuntrullà nantu à a stantificia di u frettu è stà accunsente più di 1-2 ghjorni. U vinu russu durà u stessu periodu di u tempu à a temperatura di l'ambienti - ùn hè micca necessariu un friddu. Ma ùn avete micca finita u vinu da a categuria di forti, per esempiu, portu, sherry, puderà esse stati guariti di 2-3 simpati.

In generale, i Francesi dicinu chì, se avete apertu una buttiglia di vinu, ùn avete micca finitu, ùn deve micca dettu l'apartu. Allora scrivemu à quelli connoisseurs di u vinu, è pruvate à cuntà i nostri forzi di prima, per ùn spògliala u vinu, stendu in l'buttiglia in uncorked.