U vestitu sbagliatu hà riformatu Eva Longoria

Hè a ora di Eva Longoria per cambià u stylist, i critichi di a moda dicenu in una sola voce. L'armata di celebrità per l'apparenza in u mondu deve enfasi di a dignità, è micca esercendu i difetti di a figura. L'ultime problema hà successatu cù l'attrice di 41 anni di età.

Per vene in un messu

À u partitu in onori di u 25 anniversariu di l'arme "Diamanti biancu da Elizabeth Taylor", Eva hà pigliatu un vestitone francu è brillava cum'è un diamante in un casu di vestiti da a marca Ermanno Scervino. L'armata di legatura, chì in bona strada era bella, ùn passava à tutta a so mistress. Inoltre, u magnificu pettu di una bella donna ùn hè micca ghjustu in u decocuulu.

Leghje ancu

Funzione di a figura

"Desperate Housewife" hà un pilu di luxuriali, denti bianchi e neve, un sonnu sinceru, una pelle terribbuli, ma chjera l'ochji à u nanzu in a figura, chì deve esse tuccatu in a scelta di robba.

Longoria contraindicava i vestiti stampati, perchè ùn ùn hà micca una cintura pronunzia. In questu bellezza a so figura ùn hà vistu mancu appetizing, s'assumiglia à un rectangulu è hè senza fancies.

Sta critica di Eve ùn ùn sonate a prima volta. Una attrice in miniatura, chì l'altitudine hè solu 157 centimitri, piace vestiti stretchi, ùn vole micca enfasi di a cintura per un cinturione, adoresi l'armata di a sirena, chì scurzà visualmente i peri.