Kinkali in una caldera doppia

Khinkali hè un platu tradottu georgianu. Sò "nodi" di massa di pelmeni cù una varietà di cumplimenti. Ci sò cottu cù funghi, furmagliu, patate, ma u classicu sempre hè sempre una carne piccata, piccetta cù un cuteddu. Scupremu per ciacce per u khinkali cù un vaporetto.

Kinkali in una caldera doppia

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Per a cucina khinkali in una caldera doppia, pour a farina in a padedda, fate un facia è rumpia i lenti in questu. Allora aghjunghje u salinu è purtava in u lettuce, oliu vegetale. Tutte e cose cun debite è moltu una massa uniforme è dipende nantu à a carta di farina. Cubra a cima cù a forma in u quale era ghjunata, è si allora 40 minuti.

Intantu, prepareremu u riposu di u khinkali. Pigliemu una vacca, l'agnellu è tagliate a carne in taglioli. Avà cumincià a ciucieri di scorci è pusonu a carne in una pienza. Aghjunghjite a mezclaine di peperoni, u salinu, i spices è cunfundite à bè. Sprigghi di menta, tavola è cilantro, finamente picatu è agregatu à u mercu. Allora accogli nant'à u calzu è surtite da 25 minuti.

Da a massa, pudemu turnà u tourniquet è tagliate à parechji piezi. Trasfurmendu cun un pappu arruinzatu è in u mediu puscia un stuffing cocido. Puderà a pianta à l'estremità, aghjunghje l'inturniati nicati è i connecteghjanu in a cima in u centru in una manera chì un nudo pare.

Cumu crià a khinkali in una caldera doppiu? In u tagliu più chjude aghju khinkali, omplate u monte di l'acqua in u tank, turnà in u barca di vaporizzazione è fate u cronista per uns 30 minuti. L'asciuvammi pezziu cù l'aromi freschi è sirvutu à a tavula cun lezzione.