Cumu ghjuchjerà un bufunassu?

Chjucchi è bufalini longi di chjudii bianchi à puntelli riturnaru à a moda, è sciarpa addiventanu cumprendi. Questa parte di u vestitariu pò esse disprezzu cù i chjappi è cù un mantellu, è esse ligatu da un mohair fino chì tocca à perfetta un additivu un vestitu di notte.

A storia di u sciu di zucchinu, o, cum'è ancu chjamatu, u snod, principia in Francia in u Medievu, ma u prugettu hè stata utilizata com un guilchile chì dà voluminu à i capelli è era più modesta in grandezza. Di u XXI seculu, l'aspettazione è a funziunalità di u sciarbu avia cambiatu sana: ora u snore hè una cumminazzioni di un fucile è un toccu.

Cumu attaccà u zuccherinu?

Per vincerà una bufali-yugno ùn hè micca difficiule per ellu stessu, i principianti è i prufissiate viranu cù stu travagliu. Prima ghjittianu da fà una bufone di pilu cù l'aghju di puntelli, senza mudelli è un grande puntu - vi staghjone assai impressuali è ùn ne ùn esige una sapizione significativa.

Quelli chì sò cunfidenti in e so capacità, apprizzà u dumitru cù mudelli di braids.

Per puntà un saccu-zucchinu cù braccialetti chì avete bisognu: filamenti di lana (500 g), stivali struttitriche di tezza è agulla circhila No. 7, u ganci N. 6.

E Stage di puntata di una sciarpa di u collu:

  1. À l'aghja circularda, fate 126 loops è i cogliu in un anellu.
  2. Immediatamente, i loidi sò distribuiti: 9 bucles - nantu à a plait, 33 - nantu à u patcu cù e treni, è novu 9 buculeti nantu à a plait è 33 - in u mudellu. Continue a puntata finu à a 14a fila.
  3. In a 14ª fila in punta di garter, ogni liceu quintuicu è sestu (in u centru di una fila di puntata) hè allonatu cù l'u sbagliu. In u risultatu, u nùmeru di cicli curre à 123.
  4. L'acrobata cuntinueghja finu à 108 fila, in u quali, in leggeru stitching, torna 2 loops sò stati back. U stessu prucessu si ripetuta in 112, 116 è 118 fila. U numaru di cicli seranu annantu à 108.
  5. In a 120 fila, i pernuti sò chjusi.
  6. Iova scarpa prestu per andà à attaccà cun un ganciu. Una fila circulare cù una culonna senza crochet è una fila circular cun un "passu di caminari".

In generale, i patettivi per una bufali-yugua pò esse sceltu qualchì. A cundizione principali - chì a bufanda era a stessa da ogni uccisione - da quandu durante i calcutti ùn ci hè micca pinseri nantu à chì u mudellu ùn hà micca svilatu. Specially beautiful looks perle pattern: hè ancu efficace quant'è in u tile riguatu, è in u state dovutu.

U sciu di bultone senza un patronu hè ancu assai impressore, ma se si cunnessa cù i radichi di grande, per esempiu, N ° 9, è da u filu fatale.

Cumu attaquà un crochet di zucchero?

I Cumpari pò creà mudelli d'apertura, ma per vincenu un tullu macchina à l'acciaio crochet croche di voglia, avete bisognu di una furchetta cuncessione. Stu metudu hè simplificatu. Prima ghjucà cum'è l'optionu seguente:

  1. 280 loops di l'aireghjule sò vittuti nantu à u ganciu.
  2. A prima fila: 3 bucles d'elevazione, 1 pouf in u 5 di u gancidì, chì si trova micca in u cicliche prussimu, ma per una (una hè saltatu). Repetite in tutta a serie.
  3. I puff puntelli chjamate cusì: u napulitane (saltendu un loop, u gancu hè inseritu in u ciculu è cunduce in u filu), da volta u capu (u gancu hè inseritu in u listessu (!) Loop cum'è prima). In u cartulare, avete bisognu di 4 rinunzii (in ogni loop), nantu à u ganciu, ci seranu 9 bucles.
  4. U ganciu hè aghjettatu da un vinu è 8 loops sò alluati (ci sò duie cicli chì anu in u anu).
  5. L'ultimu passu hè di vitture i dui loops left in u gancidiu cun un filu (u pouf hè prestu) è seguite à puntà da secunna à u schema.

Per principianti, a descrizzione di cumu per vultà un collu pò esse abbastanza complicata, perchè vi ricumandemu chì prima prupone a manu per vitture i colpi è da aduprà a puntata di un tabacco.