U vestitu d'udite cù i so mani

Ogni ama ti piace à vestisce a so petite princess in vestiti sbucciati, è, sicuru, ogni ghjornu, l'indimuniatu deve esse diferenti, perchè nisuna nica, anchi una piccula, saldarà dui volte in un vestitu. D diversificà u vestitori d'una stilista fashionista pò esse un modu assai uriginale - cusì un liggeriu vestitu d'istante cù u vostru propriu mani.

Per avè cusutu un vestitu d'istante cù i vostri mani pò esse assai difficili a prima visione, in casu, si tenete almenu una sperimentazione di tagliere è cusgere, tuttu sarà facilmente è rapidamente. Ma ancu s'ellu ùn ci hè nimu, pudete amparà cumu cunduvi cù u vestitu di u zitellu.

Un vestitu simplici di l'alba cù i vostri mani

Cusì per a costura di vestitu di u ziteddu, avemu bisognu di preparà e seguenti materiali:

  1. Cloth on the dress. Pudete sceglie tutti i culori, ma questu simpaticu mudellu di un vestitu d'istante vistianu interessante in un colorante cuntracupulu. A quantità assai attenzioni si devi à a cumuzzioni di u teatru: in i sintesi, u zitellu sera assai calda, perchè l'ideal hè un algodo è tela di cuttuni.
  2. Seis buttone grandi, in u nostru casu biancu. Eccu, pudete manifestà a vostra imaginazione è cullà i buttuni di u culore per u culore di u vestitu, pudete ancu cun dipinzianti.
  3. Cartulare pesante per u patronu.
  4. I ghjuvelli per u travagliu: una macchina (senza ellu ùn hè micca assai difficiule) cù un gruppu di aghjustati , tesistenti, fille, calcariu per apprufittendu o un pezzu di sapellu di robba, un lapis simplice, un ferru.

Tuttu prestu? Allora pudemu aduprà travagliu.

Comu aduprà un vestitu d'istante?

  1. U primu cosa chì facemu sò pruposti nantu à un cartuni chjappu per un vestitu d'istante. Sottu u primu patronu - mità volta. Avemu bisognu di un tali dettu per a costura un vestitu.
  2. U patru sussegwenti hè parte di a frunti. Cogni a cura di a sguazzia originali di a parti frontale di u vistimentu, custituita da trè parte: in a stampa una stessa linea marca a fine di u fronte di u futuru vestitu d'istante. Tali elementi avemu bisognu di quattru dui purl è dui facial.
  3. Dopu, avviantemu da u patru avanzatu, facemu u terzu elementu di a parti frontala. Puntudia l'attentu à u fattu chì avete bisognu à taglià u teddu, duvemu l'avviò di ricordu. Femu dinò dui elementi - purl è facciale.
  4. L'ultimu patronu hè a mità di a manga, avemu calculate a basa nantu à i so dati di precedente. Sleeves avemu bisognu di dui.
  5. Dopu, usendu un sciu o un saponu di robba, trasfirieghji i elementi di vestiti da u patronu à u tela, senza scurdà di e tullimentu di e pate, da esse chjappu.
  6. Ora i tullirciali nantu à e costi sò stati cu sensu è cunsigliu.
  7. Dopu avemu principiatu a costruità da u side malu di l'elementi di fronte di parechje di u vestitu d'istati.
  8. Turnarvi à u fronte. Ci hè parechji elementi di fronte.
  9. Dopu avemu the back.
  10. Ci hè cunchjutu un vestitu "cinte".
  11. Avà in a stessa manera chì cosciamu i dui ananas di l'ultimu elementu di a parti frontale di u vestitu da u culore malu. Pruvate à u "schingu", ma ùn hà micca pricatu.
  12. Nota nantu à l'elementu di u partitu di u locu induve i buttoni sianu situati.
  13. Allora, usando una costura speciali, cusemu buttuni sottu i buttoni. Se u vostru màquina ùn hè micca stata una funzione, pudete fà facenu manwalment.
  14. Facemu cusì sei buttuni. Allora cù pinnate, aghjunghje a parti fronta à u "saccu".
  15. Avà, guarda a cura di i nostri manghjus. Doppiu u cimi è ferru.
  16. Allora andemu a valeta di u "cinq", appicciate a bocca à l'spalla.
  17. Appruntate, quì sopra l'edge da u situ wrongmente.
  18. Scorchemu a manica sottu à u braventu è fate un superloccu.
  19. Allora turnammo i vantaghje nantu à i linii e alluttate è fiscale cun un pin.
  20. Avà torneremu a stretta di u mussu di a manga.
  21. In seguitu avemu misuratu u cuteddu di u teatru nantu à a fetta di u vestitu. Opissenu u largu da i nostri propri preferiti, a megliu scelta hè à i geniculati.
  22. Scopre a futura faldone nantu à a parte, avemu un suluzione.
  23. Allora aghjunghjeghja a fetta à a cintina per quessa chì a larghezza di a circunfianza cuncene cù a circumla di u "cinq", facemu un superloccu.
  24. Fate è stitch the edge of the skirt of a summer light dress.
  25. Avà cusemu a fasa à u capo. U nostru vestitu d'istati hè prestu, u restu trifle - hà cusitu buttone.

Hè cusì faciule faciule è hà rapidamenti hà assicuratu à costru un vestitu di vestiture cù u nostru propriu mani. Guidemu u risultatu di u nostru travagliu.