Terrine Salmon

Ricorsu, hè diventatu bè di moda per cocchi una varietà di terrines - pesci di vegetale è carne. U locu stessu di stu pane nantu à a tavula di festa, frà l'appetizersi friddi. Sutta, vi cunsiderà parechji ricetti per u terrine da u salmon.

Terrine Salmon

Ingredients:

Preparazione

Chjama salmone frescu in una piccula quantitata d'acqua cù una foglia di lignaghjolu è u pappadduzza. Hè impurtante ùn mancunu, u pesciu deve esse gentle. Pigliemu e furmagliu cù u filatu di alimentazione per hang sb. Allora fogliu a superficie di l'internu cù i pezzi affumicati o salciuni (per quelle nantu à i spiculi di u moltu). Cumpule u pisci fogghi in una licenziale, aghjunghje a mezzo di a crema è aneta finamente finita. Avemu a meza a massa nantu à u fondu di u moltu è u nivellu.

Sò eternità aghjulemaghjate u cangrezzu fugliale cù a crema restante. L'oghje di coddu prestiti agnate in u mediou, in cima di a massa di salmuni. Scudemu a massa di crab sticks da sopra, livellu. U seguitu stafferta hè tutta a massa restante da u salmon è ancu u livellu. Ceremu cun pezzi pettinatus di salmone, po cù una filmu è pusatu in a frigorifia per duie ore. Allora pigliate da u mozzu cù a filetta di l'alimentariu. Terrin tagliatu in pezzi amichi, pusatu nantu à una platina, adornate cù verdi è serve à a tavula.

Terrina di salmone cun pezzi virdi

Ingredients:

Preparazione

Eliminate u filettu da a pelle è moltendu, aghjunghjite 2 coperks. sposti di crema agria, 3 ova, paprika, stagione di salitu è ​​pimenta, mischjanu bè. Furmà i pene verdi in acqua salciata e apertura per un paru di minuti, acqua fuger, aghjunghje verdura. Ingridienti moltu nantu à una blender.

Aghjunghjite a crema fresca risaltuta, stagione di salitu è ​​pepite, fracce è aghjunghje ose, trasfurmannu un per unu per chì a mousse saldarà. Lubricate a forma di l'oliu, mette 1/3 di a mezcla di salmuni, centru di u pisticelli, coperta u seccudu terzu salmone.

Imaghjula cuncevmente a mousse, adupratu u restu di u salmone è u livellu. Coperta cù lamitu è ​​fremendu in un bagnu di acqua à una temperatura di 180 gradi per una ora, è poi chjappi è puliti in a fria. Servite questu terrinu cù u maone, in quale aghjunghje l'arbeji bianchi trituati - prugrammi, cipolla, straccone.