Pancakes di levitu nantu à l'acqua

I amate di e pancetti affucati chì anu face cun rezezioni apparentemente l'uce, u risultatu d'avè ottinutu pancakes cilughe cù un colchju, ma tuttu l'aligria venenu nove quandu u pancakes dispunellate cascanu sùbitu dopu a coccia. Per evitari cunsiquenzi, avvisammi a preparazione di pancetta di levaduria in l'acqua chì conserva u so splendore, anchi dopu a cooling.

Leucocepsi di levadurichi nantu à l'acqua - ricetta

Pudete fà una pasta cù qualsiasi additivi, da pezzi di fruttu à fette di cioccolatu, ma decisu di stà in una versione chiccace è simplice - un vestitu.

Ingredients:

Preparazione

Prima di preparà a pancetta di levaduria nantu à l'acqua, hè necessariu di cogliu quandu l'acqua per chì u levitu in questu pò esse attivatu è furnisce un pruduttu fruttificatu in l'outlet. Dilute un zuccaru pocu in l'acqua, pour u granule di levadulamine, è dopu chì stirring, abbandate tutti i minuti per 10 à attivà. Sepi, anu u ova è u zuccaru restante. A farina pò esse ligeramente podsolit, è pudete mette à mezchemu immediatamente cun liquidi (inclusi cù l'odeji batti) per formar una pasta grassa senza lumetta. Aghjunse i pezzi. Allora a pasta hè stata fritta à ogni uccisa, pancetta pancetta cù una munzina è serve cun una servitore di melatu, crema agria o iogurt .

Pancakes leciatus à l'acqua senza ova

Sì avè intendente di mantene à un viaghju o simpricimenti limite u cunsumu di prudutti d'animali, i pancetti di levaditi nantu à l'acqua cù o uve pò esse facilmente sustituitu da una alternativa senza aghjunghje ose.

Ingredients:

Preparazione

Dopu appruduce u calde acqua, sprinkle yeast e mesturi. Pour la solu suluzione à a farina è abbandunate a pasta dispostu per una prova. Dopu qualchì circa un ora, frittile e porzioni di a pasta per un pardonu è serve.

Fritteddi di a pasta di levadura nantu à l'acqua

Invece di u levitu seccu, pudete aduprà fresco, ma pudete cunglunà a farina cun una piccula cantata di fècula, perchè e pancetta sò più pioressi.

Ingredients:

Preparazione

Dopu un calviu l'acqua, dilute u levitu in questu. I oli sò diventati una crema spura, murmuriu cù u zuccheru. Cogliu a farina cù u fècheru è aghjunghje l'ochju chicchia cù una suluzione di levitu. Lasciate a pasta dispostu per una prova in u calore per una mezza ora, è poi frite u poricì di a pasta finu à questu a marrone.