25 stupidi stupidi chì ùn pò micca esse ripetuti

Certi voti si pò piglià ritmi di elli in a situazione più assurda, per esempiu, senti nantu à u bagnu o à u mumentu chì l'avianu chì voce hè fumu.

Principessa Anastasia Romanova hè a prima di fà l'autore. Cù l'aiutu di a prima camera portable, hà fotografiatu in u specchiu. U sictu Selfie hè stata fatta da un lupu in u cartoon "Ben, wait!". Avà u munnu mudernu di a tecnulugia ùn permette micca micca solu per photographallu, ma ancu per incrementà l'angulu a causa di l'autore di novu.

Eccu, un omu si trova à u cráter di un vulcanu contr'à a lava russa. Questu, veramente, hè un villi chjovi.

A sputichezza di sta photo hè scunnisciuta, cum'è a destinazione di un fotòggicu di piacè, ma questu spettaculari. À u listessu tempu, l'assurdu di questu self hè troppu.

Hè un autore tiratu pò si vantavani di unità, hè fatta nantu à u puntu più altu di u globu - nantu à u Cumintu di l'Everest, chì ùn hè micca sugettu à tutti i tempi.

Ma prima di ghjinochju sottu à u cutidianu di u circhigliano, a zitella cun u sensu di l'umuri decide di fà cumparisce cun un squadra medica.

Quessi selfies pò esse breathtaking, ma ùn anu micca esse ripetutu esattamente. L'statìstiche sò inescule: u numaru di morte per u sacco di e so fotos si crede.

L'alpinisti facenu ancu a bellezza incredible di Selfie. Alcuni anche senza assicuranza sò nantu à una roccia propina sottu una cascata. Questu questu questu ci hè stà un misteru.

Questa foto passò in u mondu è si miritò u titulu di u migliori.

Ci hè ancu fallutu SELFI, quandu, per esempiu, vulia viaghjà fidanzatu in un salottu stremu, ma ùn pudia micca impregnatu di l'emozioni.

È sta scenza di Nikita Dzhigurda, u so omu ùn ne ùn bisognu di cumenti.

Ricertamenti, a retazione hè diventendu grandi pupularità di l'animali selfie.

E questu self in u fondo di Lenin in u mausoleu hè statu sughjettu à a critica forse è l'admirazione di i visitori di a rete.

U zitellu hà cambiatu in u accidenti in u pianu.

Eccu avete bisognu à scappassi di u tifunu chì avianu, ma u pruibitu decisivu si fa propria.

Selfie salta à l'oceanu da una roccia è in una voce di parachute centosi di metri sopra a superficie di l'acqua hè assai impressesca. I fotò similares li permettenu vede u paisaghjeru tutale sottu un inusual foreshortening. A meditazione in una situazione tali hè qualcosa.

L'auturi di sottumessi cù a vita marina sò assai divertuti.

Ma u zitellu hà pigliatu una grandi perspettiva è catturò stessu contru à u fondu di l'onda avanti.

Un caratteru coole hè statu fattu da i carusi chì volonu in un globu sopra i nuvuli.