Tattoo-sardini - una moda di bellezza di primavera!

Li liggi di e donne di "opposti" ùn anu micca annunziatu - i pussibuli di i rizzuli cuntinueghjenu à rivendu i so chjusi, quelli chì sò chjucchi diretta - sò frisked, e picciotti incù peccati s'ammisceranu da e primi fiaschi di u sole è desideratate desertu da i siti manchiurevuli, beni, quelli chì Riccardo ùn anu mai statu ... vai per a salottu tattoo!

Ùn avete micca cridutu, ma dopu à i patroni di tatuarii à furmà à e cella, u cuntinuu di l'ochji è i labbra sarani intristinanti è intriscante, proponianu una nova tendenza - sardini tattooed!

Cù una scatteratura di punti neri è marroni nantu à a faccia, cintinara di ragazzi nantu à a reta sò stati arregistrati!

E mentre li bloggers di bellezza sò histericu, sustegnu sta tendenza o rifiuttenu, ci hè un vantaxe evidenti a favori di peccatini tattooed - "drecera" a faccia per più di dui anni, è fade per turnà in naturali à scorri da tutte e scorri.

I sidici di tattoos-peccati sò cunvinte chì u so novu ornamentu dà l'imaghja una frescura, beni, cum'è: "Sùbitu stavate è ùn era ancu hà sappiutu d'appiegà un make-up! Hè all my natural look!

Hmm ... ma ùn u peccatu tatuatu ùn hè com'è un acne?

Distinguisce e so peccati artificiali di quelli chì "basgiammu u sole" hè assai simplice - per regula, i patroni di u tattoo pruvenenu ancu una onda in u spaziu sottu l'ochji, u nasu è u whisky.

Eppuru, quale - questa primavera ti viaghjate in una tendenza?

E ùn dì micca chì ancu per un secunni, ùn "ùn pruvate" sò peccatu di tatuu nantu à sè stessu!