Cosa da vedere in Crimea - i megliu posti in Crimea

A perla di u Mari Neru, incredibile è impressjonanti A Crimea hà apertu e so armati tuttu l'annu. Certu, in l'estiu, ci hè un magnificu vacanze "perezoso" in a spiaggia, in ogni à l'altru tempu nantu à a penisula, pudete passà vacanze vacanze, visitando affaires fascinantes. È, per voi, u standard di 5-10 ghjorni di reste per visità tutti i posti interessanti di a repubblica pò, sfurtunatamente, ùn sia micca bè. Ma puderemu fà fà piuttostu per voi è di dì riguardu à i lochi più populari di a Crimea.

Palazzi di Crimea

Ancu s'è ùn avete micca cunsideratu un connotaturu di l'architettura, l'eleganza di i palazzi di a penisula di Crime hè improbabile di fà affinchè. U palazzu di castello "Nest de Ingerie" , chì hè cunsideratu una cartilla visita di a Crimea, hà una bellezza spéciale è u romance. A struttura magnífica hè situata à l'altura di u ciumi Aurorina di u Capu Ai-Todor.

A maestà è a richidità aveitenza in detail in Massandra Palace, custruitu per Alexandru III in un locu tranquillu in quattru rocci è i groteschi.

Parrannu di i più impurtanti di a Crimea, ùn ponu aiutà à esse di u Palazzu Vorontsov, u museu-priservate à u pedi di a famosa muntagna Ai-Petri. U palazzu stessu hè culpitu da una architettura pocu cumuna in u stile neoghetticu.

Attraversi naturali

A cascata maiurante in a republica hè Jur-Jur (a regione Alushta).

Forma ricunnisciuta hè una roccia di Diva di 70 metri chì prutrali in u mari in Simeiz .

I paisaghji incridibuli l'esperanu nantu à i piani di u Monti Ai-Petri (Alupka), un simbulu di a costa sur, chì porta à circa 5 rotis turistici. Uni di elli passanu per u famusu telefurnu di Miskhor-Ai-Petri.

In cerca di l'inusual, pigliate i vostri pedi à una di e caves più belli in Europa - a Calda Marmo. A durata totali di i so persunali hè più di 2 km.

Sightseeing historiques et museums de la Crimea

Pensate à ciò chì vede in Crimea è chì sò i megliustamenti posti di Crimea, ùn viaghjà da visità a cunvalenza di l'ortodoxa russa - i ruins di a cità antica, Chersonesi antichi.

Se vulete vede quarchi sorpreneur, andemu à una di e cave città di a penisula. Tepe-Kermen (Bakhchisaray), cumpostu di più di 250 caverna per un scopu domesticu è religiu, hè situatu in a muntagna epònica in u pattu.

Chufut-Kale, una fortezza città-forte chì era appressu à u 15u seculu, hà survigliatu bè bè.

Questu forteforti genuvese di i seculi XIV-XV. Situatu in Sudak. Coperta un territoriu di 30 ettari.

È assai cum'è ogni visitante à a Crimea, u complexu navali "Balaklava", induve in i rocchi di a baia da l'anni 60 di u XX secondu ci era una basa sottumana sottu.

Pratiche religieux in Crimea

À l'immubiliarii riliggiusi pendenti di a penisula pò esse attribuita l'Almanagement monumentale di San Vladimir, custruitu in l'architettura bizantina in u XIX seculu in Sevastopol.

Fighjendu un viaghju in a vista di a Crimea per e cità, ùn viaghjà assicurà a elegante Cattedrale d'Alexander Nevsky in Yalta.

Micca distanti da Bakhchisaray, in a gola di Maryam-legnu, ci hè un monasteru insoliticu di Uspensky, cule, chì anu sculpite in a roccia.

Vesti di Crimea per i zitelli

A maiò parte di tutti i zitelli in a Crimea cum'è in u famu Glade of Fairy Tales - un museu in Yalta, induve in l'aria aperta, sò circa un centu sculture da u vostru caratteristicu favorevule di fata è caratteristica.

Inoltre, quasi nant'à una cità principalità di a repubblica ci hè un parc aqua è un dolphinarium. I zitelli d'ogni età in a cità di i zitelli di "Lukomorye" (Sevastopol), induve, in più di l'attraversu, ci sò parechje musei insùtichi è ancu zoogolds.

E assicuratevi di visità u zoo di Yalta "Fairy Tale".