Cumu socu sè manghja?

Molti picciotti, almenu una volta in a mo vita, pensanu à vede s'ellu casu mai. Per questu scopu, i variate fortune chì sò stati utilizati da u sessu ferista per parechji anni sò i più adattati. A cosa principal hè di piglià l'addimintatu seriu, altri ùn avete micca contà cun un rigalu verità.

Cumu puderei dì à avè a fortune è sapete se ne vogliu maritari?

Aghja piglià à a vostra attenzione a fortuna di i mapei, chì vi permette di truvà a data precisa di a futura festa. Hè necessariu di piglià un novu ponte, postu chì ùn deve esse micca usatu per ghjucà. Pigliate i carti, rimbombante u penthäule è sguassate u cima di i carti cù u vostru dettu e movi. Dopu quì, mantene e carte in i vostri mani, è fate a mente a dumanda quandu puderete passà sottu à a corona. Pettite trè stacks of cards in front of you in trè pezzi. Per sapè s'e casu, interpretanu ogni cullizzioni per separà, postu chì u primu significa u numaru, u sicondu u mesi, è u terzu - l'annu. Per avè l' infurmazioni desitati, hè necessariu di aghjunghje u valore numericu di i cartulare dropped. Se ogni cosa hè chjaru cù i mapaggiu numerali inferjuri, da quì per i più antichi utilizanu numeri:

Dopu capu, cuntate l'ughjettivu di carte chjappu in ogni pila. Pensemu un esempiu: sei, u ghjattu è l'caldi, avemu ottene 6 + 1 + 11 = 18. Se u valore in u primu munzeddu hè più grande di 31 è a seconda hè più grande di 12, ci hè necessariu aghjunghje i numeri à l'altri. Per esempiu, se in a seconda stampa l'ammontu di carte hè 18, da 1 + 8 = 9. A terza fossa indicarà l'annu di u casu, per esempiu, se ci era 19, hè questu 2019. Se u spettaculu annu passatu, duvete bisognu à scrive una altra carta. Avissi aduvutu esse cunsideratu chì qualsiasi solu solu cardinali pò cambià u valore chì hè cacciatu.

A furtuna nantu à l'annu - avè da prestu maritari

Questu hè un anticu fortune chì era populari cun ave. Per ellu, hai bisognu di piglià un capeddu largo è pendre nantu à ellu u ring u rigalu di u amatu. Pujheghju in un vetru di acqua, è se l'annu si ponu pompà, significa chì sottu a corona serà pussibule di andà in un futuru vicinu.