Pastu ossezzianu cù u furmagliu - ricetta

Da i nostri ricetti di u ghjornu avete amparate cumu coccu un pastellu ossezzianu cù u furmagliu. Di i varietà varietà di stu platu ossezziscu naziunale, i prudutti di u furmagliu di furmagliu sò u più dillicatu è riccu. A maiò spessu, u furmagliu hè cumminatu cù altre ingredienti, cumplementà u so gustu è dà u paniu una uriginale.

Trombone di Ossezzia cù patate, forme è greens - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Warm up to fifty degrees a cìcentu millilitru di acqua, dissolve in u granulugia di zuccheru, legami è cinquanta grammi di farina. Emu pusatu platea cù una misura in u calore per vinti o trentà minuti o finu à l'apparizione di un captu magnificu. Sùbitu, fate u resto di l'acqua è u latte scaldate à a stessa temperatura, tira u salinu, pour a farina tamanta è aghjunghje a pasta di pezzu bellu. Amu piaciammu longu, almenu 10 minuti à a fine di u batch, è aghjunghjendu un oliu rifredatu vegetale.

Demu un teste per pastelli ossezziani cù u furmagliu per una durata à un'ora in manighjà, è a parte di un locu caldu è tranquillo.

Sempri passendu tempu, prepareremu u riposu per u pasture di Ossezzis. Limemu a patata, tagliate ogni tuberu in parechje parte è fassi pane finu à ch'ella hè prontu. Allora moltu à vultà una massa purificata è u calore. L'aghjustà cù petite brusochkami o fretce nantu à un furmagliu rossu più grande o l'altru furmagliu, finamente chop fresh green cipudine è verbe di aneto è u tagliato, aghjunghjenu a patate, staggenevi cù pimentore negru novu, u saliu solu necessariu è mischju. Adding salt, ùn si scurdate micca chì u furmagliu hè solu u furmagliu salitu.

Quandu a pani cresce da almenu duie volte, divividanu in un pocu nùmeru di piezzu è impregnate nantu à una superficia ghjinirosa. Demu à ogni persona un pastellu d'una pasta di moltu, squeeze cù i dete, pusendu u centru di u riposu, trasfurmannulu cù una bola, girannusi i canteri di a massa è fènduli a bage. Pigliate prestu u capelli à un altru barricu, fate un pirtusore in u centru à surtite u vaporu. Emu ponu tarmini ossezziani nantu à una pappaglia, chì avemu copre cù u pergamone in anticipu è mette in un forno pre-caliade à 210 gradi per vinti minuti o finu à u gradu desiderate di daveru.

Trombone di Ossezzisu cù Adyghe cheese and pumpkin - ricetta

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

U primu passu hè di preparalli a pasta, rispettu à tutte e proporzioni è ricuperazione di a ricetta antica è sempre ch'eddu hè adattatu, preparanu un imposte di carica è u furmagliu. Per fà questu, avemu lavatu a zucca da a pelosa è a sali è frettaghja nantu à un grossneru gruzzo. Se a zucca ùn hè micca jugosa, pudete aduprà un rantori più chjude per grinding. Limite ancu u furmagliu in qualchì modu cunvene, passendu u listessu raschettu o finamente chopping. Maturà e dui basa di u riposu, aghjunghje à a licenza finamente finamente chapeque, pappatura negra moltu è tastate u salinu è mischjianu.

Formatei tortas finas da a pasta, fate u riposu in u centru, fènduli i spiculi di u sack è segellanu. Piacà i pasticchi nantu à u pergaminu coperto cù farina o farina, falleanu in u centru è fremenu in precalentata à 210 ° furmagliu for about twenty minutes.

A pruspettiva, perdemu a superficia di tosciamenti ossezziani cun una mantega fridda è stack it with a pile.