Manila, Filippine

Filippini, un paradisu à a so punta di u mondu, chì ghjiscanu in l'Oceanu Pacificu. Millions di turisti si sò curreru per una esotica, ma sughjettu còmicu. Parechji sò presaghjate per passà e so vacanze, solu in i platti pocu pupulati, ma ancu in a capitale di Filippini - Manila. Questu hè u nome di un conglomeratu di i divuitti cità in u paese chì formanu una metropole. Manila hè a siconda cità più grande è più densamente populosa in a ripubblica. A capitale hè micca solu un centru di cummerciale, ma ancu un grande portu di u paese. A questu hè situatu un importante aeroportu, chì hè segundatu da i viaghji da quasi tutte e parte di u globu. Perchè quasi tutti i turisti chì anu rializate vole prima di vultà in Manila, induve si move in i centri (per esempiu, l'isuli di Cebu è Boracay ). A cità stessu hè assai interessante, è per quessa chì hè degna d'attenzione di i turisti. Vi parvaraghju ciò chì guardà in Manila.

Un pocu da a storia di Manila

A cità hè stata fundata in u 1571 da Lopez de Legaspi, cunquistador spagnolu. Manila hè situatu à l'isula di Luzon vicinu à a bocca di u Fiume Pasig, chì scorri versu l'acqui di u Baia di Manila. Prima hè stata custruita l'area di Intramundo, induve e famìglie di l'immigranti spagnoli vivi. L'aria hè stata prutetta di l'intrusioni da u muru di a furtizza. Avà hè cunzidiratu u centru storicu di Manila, induve si trovanu l'attrazioni principali. Di u XVII seculu, i missioni cattolici fù mandatu quì à sparte di u Cristianesimu. Por su parte, Manim desenvolve como centro espiritual e cultural da a regione, durante u regnu di u regnu spagnolu, parechji palazzi è temples eranu edili. In seguitu in a storia di a cità, parechji momenti dramatichi: guerri civili, rivoluzioni, cattura di i Stati Uniti, da quì da u japunesi.

Manila: Recreazione è divertimentu

Di solitu da i resorts di e Filippine hà sgreviati excursioni, acquaghjate l'invitati cù a storia di Manila è l'area circundante. Cumincià l'inspezione di a metropole di u Spaziu di Intramuros, induve i turisti seranu dimustrati a splendida e bella cattedrale di Manila, custruita in 1571 è a funtana-monumentu per Carlu IV, u re spagnolu. Tutti dui attrazioni Manila sò situati in u quadru principal di u distrittu. Assicuratevi di visità u più famoso Monumentu di Manila - Forte Santiago. Hè struitu nantu à l'ordini di López de Legaspi in u stessu annu di 1571 à u bagnu di u fiume Pasig. Caminannu di i mura di u forte, puderà vede una bella panorama di u fiume, distretti moderni di a cità è un bonu reluariu torre. In generale, una gran nùmmuru di tempii sò stati custruiti in Manila, altri quale a chjesa di San Augustine, chì era stata fatta in u 1607 in u stilu Baroccu, si distingue. Ci hè cunoscenza chì i restani di u fundatori di a cità si trovanu quì. Diriggiri i so turistice seguite seguite è in Risala Park, chjamatu dopu à u patriottu local chì battete per l'indipendenza di i Filippini. In una zona di circa 40 ettari vicinu à a baia di Manilov, ci sò un munumentu per Jose Risalu, u Giardinu Japaneseu, u Garden Chinese, u Pavilion Butterfly, l'Orangerie di Orchid. In u territoriu di Risala Park hè u Museo Nazionale, chì introducesu i so visitori à a storia, u mondu di a flora è a fauna, a geulugia di i Filippini. Inoltre, in Manila ponu vistu u palazzu di Malakanyan, chì hè issa ora di a residenza estiva di u presidente di u paese.

In cerca di divertimentu in Manila, i viaghji sò spessu invintatu à e ziferanu di l'Hermitage è di Malat. Eccu i lochi principali è l'abitudini, bar, discugràfi è ristorante. Pudete fà cumerciu cusì à i mercati, supermercati è megamole.

In quantu a vacanze di spiaggia, Manila ùn hè micca u locu più famosu per questu. A cosa hè chì a cità hè un portu importante. Dunque, i platti vicini ùn sò micca neve. A tradizione di u viaghju scelta i posti locatu à u nordu è u sud. Fate e popular beaches à Manila in Filippini sò popularici Sulik Bay, White Beach, Sabang.