Cristiano Ronaldo hà una affari cun l'eredi di l'imperatore Topshop?

Hè struitu chì Cristiano Ronaldo hà trovu un sustitutu per Irina Sheik è hà cuminciatu à cumunione cù Chloe Grinn, a figliola di u bilionaire Sir Philippe Grinn. I cunfratterni svilupparu dopu à a so cumpagnia di 25 anni in una cullizzioni di l'impresa. In una di elli ancu a inscription "U me amori di Chloé" i fogghi.

Casi di u core

I fancienti di u football de 31 anni di età hè stata novamente interessata nantu à i so culonii in a vita persunale di l'idolu. Ciò era digià fiducia chì ciamate a chjusa di a relazione stretta di a stella di "Real Madrid" cù u 30 anni di u vecchiu kickboxer Maroccu Badr Hari.

Ciò chì ammuccià, una nova notizia piace fanno di Ronaldo, chì vulia vedà vicinu à ellu in un abbracciu di una bella donna, micca u podkachennogo omu.

Leghje ancu

Aventure à Madrid

Patria Topshop è u famusu atleta avete un bonu tempu dopu à i quatru di quatru di a Champions League. Club Cristiano vincìu da "Roma" in a capitale spagnola, è i ghjovani di decisu di celebrà l'avvene.

In una di i ritratti, i dui stupidi attruppatu in fronte di a camera, è una altra photo hè accumpagnata da una scritta fatta da u footballer "My Love Chloe".

In più, discrivinu u so viaghju à Twitter, Chloe hà scrittu "24hasamuzumiya". Puderaghju chì altru duverebbe fà a coppiu? I ghjurnalisti ùn anu pricidutu à u rappresentante ufficiale di l'atleti per i commentarii nantu à l'ipote di a stampa.

A strada, l'ultimu veranu, Chloe è Cristiano in a cumpagnia di amichi fugliali nantu à u yacht di u babbu di a chjesa in Saint-Tropez, anu visitatu ancu l'premiere screening of the Ronaldo tape in Londra in u vaghjimu.