U tempu hè firmatu: Robin Wright, di 51 anni, hà cullucatu per una rivista brillanti

A vigilia di l'allungamentu di a prussima edizzioni di a seriale pulitica "Casa di Cardi", annunziatu u 30 di maiu, l'attrìccia Robin Wright hà parlatu cù i repertorii di L'Editore. Dedicò una intervista à a publicazione è hà starratu in una scelta di ritrattu bianca in biancu. Una di e fotografia, induve Robin pusses topless, hà causatu una reazione particulari riflittura di i so fanni.

Un tali passu tutte di a stella di a serie hà piace à l'auditu è ​​diventò una veru sorpresa per l'observatori secular! Sembra chì l'anzianu moglie di Sean Penn è a mamma di dui zitelli, hà scambià a sesta seconada hè abbastanza capacitu di cumincià à inizziu iniziale à i giovani attivi.

Cum'è sapete, Kelly da "Santa Barbara", ha longu tempu hà criatu è diventa un attore di televisione luminosa. True, Robin ùn vole micca di parlà di a so vita persunale è a famiglia, preferì à discussà i piani creativi è i filmi.

In Hollywood, ùn avete micca intesu dì di l'uguale di genre?

In una entrevista, a Sra. Wright hà dettu novu l'issueu di u sexismu in a Dream Factory. Hè infaugurata chì, cù a listessa pupularità è l'invistitu di u putere, l'attrìcziu ricevenu menu soldi per i roles chì i so parenti masciali.

In u gruppu di "Card House" ci era una verità vera. Ci hè vultatu chì l'eroine di Wright, Claire Underwood, hè assai più chè u caratteru di Kevin Spacey! Allora Wright hà planteu u prublema di crià a penalità per ogni episodiu di a serie.

Leghje ancu

In u risultatu, hà cuminciatu à riceve 420 000 $, mentre chì u so cumpagnu hè dettu $ 500.000.

Aspitturi per a continuazione di a serie di televisione pulitica aguda ùn hè micca longu, i pruduttori prumesse più cunflitti più in 13 novi episodi.