Myvatn


In l' Islanda, ci sò assai posti chì i pòpuli di stu paese pò esse fieru di causa di a so bellezza pristina è splendenti. U latu Myvatn hè unu di questi punti nantu à u mappa di l'Islanda, attraversu i viaghjatori di tutte e mondu.

Myvatn - unu di i lochi più strammi nantu à u pianeta

Da i crateri di u desertu à i colti turbulenti di fangu è di caves geotermali, l'area around Lake Myvatn in Islanda hè un microcosimu cù maravigghi naturali. I paisaghji di Mivatna sò cusì pocu cumuni ch'elli sò assuciati cù paisaghji per i filmi fantastichi.

Myvatn hè u sictu oltre u lavu in Islanda: si stendi per 10 km, u so largu alcanza 8 km, è l'area tutale hè 37 sq.km. U lavu ùn si distingue assai in prufundità - ùn sia più 4 m. Myvatn hè notevile per u fattu chì cuntene quasi 40 isuli miniature, furmati da a lava. U lago hè circundatu di pittoresca pasture da un latu è i campi di lava nantu à l'altru.

Circa 2.300 anni fa in questa reta di u nord d'Islanda, era una erupazioni potente di u vulcanu Krafla, chì durò parechji ghjorni in fila. U lognu Myvatn hè qualchì tempu chjamatu u cràter d'un vulcano, ma ùn hè micca. Hè risurtu per l'inundazioni di lava russa, chì creò un "amortizadoru" in u territoriu di l'eroded è una lava lava.

In questu spaziu, e vini rari avianu, è in u vicinatu cù u lavu, i pittorescenti cascate murmuriu. A strada, unu di elli - Dettifoss - hè cunsideratu u più putente di tutti i so cuntatti europei. Mivatn (Mývatn) in traduzzione da l'islandese significa "mosquito lake". Ci sò una gran quantitata di moschise è moschise quì, ma a meravigliosa bellezza di u lavu hè attravirsatu da i picculi inconveenzi. Malgradu u fattu chì l'insetti ùn muzzicanu, i turisti sò cunsigliati per utilizà maschere-bandage per a fàccia.

Sights of Lake Myvatn

U latu Myvatn stessu hè cunsideratu un attratore turisticu in u nordu di l'Islanda. In ogni casu, vicinu à ellu ci sò parechji uggetti chì sò di grande interessu à i turisti. I banni orientali di Mivatna sò stati ammustrati cù pilastri negri di lava di formi cusì imprudenti. Questu locu hè chjamatu Parco di Formazione Lava Dimmuborgir , chì in traduzzione significa "castelli scuri". Da una distanza, i pilastri veramente s'assumiglia una furtizza è dà u paisaghju di u nord un misteru.

30 km à u nordu di Mivatna sò parechji di e cascate più belli, nò solu in l'Islanda, ma ancu in Europa: Godafoss , Dettifoss , Selfoss . Nanzu à u lavu hè u Parcu Naziunale d'Ausbirga , è in u banca uccidintali, sò pseudo-crateri Skutustadagigar è una vecchia chjesa chjuca custruita in u 1856. Ma l'attratore principali di u lavu Myvatn pò esse chjamatu a Laguna Blu di u Notturianu.

Mentre ch'eddu visitava u distrittu Myvatn, i turisti ponu passà per un passaghju in bicicletta, andonu nantu à una viaghja di pedestrianu, passate un cavallu, visitate un museu lucale.

U distrittu Myvatn, situatu in u nordu di l'Islanda, hà una infrastruttura muderna per a accusazione di i viaghjatori: ùn sò stati cumite à l'abitudini petite, campings, restaurants cù una cucina naziunali è coffi cafè.

Ricerca Thermal Resort in Lake Myvatn

In u latu di Myvatn ci sò assai prudutti geotermali, a temperatura di l'acqua chì hè tenuta in u 25,42 ° C in tuttu l'annu. Duva 20 anni fa surgenti bagnu termali geotermatichi assicurati cun una piscina naturali in questa zona. L'acqua chì hè stampata in un culore di culore leccu assicurante: cuntene assai zufuru è di di di silicona. L'adopzione di quali banni caliu sottu u celu apertu hà aiutu à ridivà i malatii di a pelle, ghjunghje è l'asma bronchial. Un locu geotermicu di u lavu Myvatn hè chjamatu a Laguna Blu di u Nordu. A cuntrariu di e bagnani simili "Laguna Blu" vicinu à Reykjavík , u costu di visità quì hè casi dui volte più.

I bagni à u Myvatn Lake in Islanda sò furnuti cù l'infrastruttura necessaria - spazzii moderni, un petit café, è in i panii sò jacuzzi di lignu. Ancu à u territoriu di a laguna ci sò dui saunas turcas e finlandese.

Cumu aghjunghje à u Myvatn Lake in Islanda?

Myvatn si trova a 105 km da a cità di Akureyri , 489 km di Reykjavik è 54 km da a cità portu di Husavik , da quale hè più faciule d'acquistà à u lavu per a strada.