A verità tutta di u libru bioggianu nantu à a Madonna da u so fratellu Christopher Ciccone

In u distante 2008 in i piazzi di i tieri apparevenu u libru "Vita cù a mo surella", scritta da Christopher Ciccone, u fruttu più chjucu di l'odiosa cantante Madonna.

Era dedicatu tutta a biografia è a creatività di l'artista. Circau 10 anni passati, è Christopher hà dettu di fà una entrevista franca nantu à u so travagliu nantu à a biografia è a relazione cù u famusu famusu. Parlà cù i ghjurnalisti di u Sun, è hà dichjaratu chì puderia scrive un libru completamente distintu, più riidu è francu:

"Believe à mè, puderà liberà un libru di memorii chì Madonna puteva esse scritta cum'è puderia esse terribbli. Ma ùn aghju micca. In my memoirs, a mo sorella hè talentu è bella, ùn aghju micca toccu autri aspetti di a so persunità ".

Viaghjate à spadda cù una stella

Ci hè chì a publicazione di u libru era parti fatali per u Sur Ciccone. Perdà parechji di i so amichi, cum'è ùn puderanu micca accettà a pusizione di l'autore è hà sappiutu ch'ellu hà elettu dissimulà assai di i detalli suculesti di a biografia di Madonna da u publicu. Ancu dicia chì, prima di sorte, l'editore avia prublemi. Qualchissia ùn vulia micca e memòne à fà u ghjocu à u lettore. In ogni casu, i fonti da l'ambienti di u cantante pope denegatinu sti rumuri. A prima edizione di u libru fu 350000 còpies.

Christopher hà admissione chì ùn hà micca bè cumplicazione cù Madonna, sò veduti raramenti, ma cuntinuanu à mantene relazioni amiche. In un certu tempu, Christopher hà ripetitu l'offenda à un parente per u fattu chì era persu perdiatu in i raghji di a so fama.

Leghje ancu

U fattu hè chì à u principiu di a so attività, u so fratellu era sempre cù u cantante. Hà travagliatu com'è stylist, amministratore è costumer. Reinterpretatu u rolu d'assistente. Inseme organizonu è dirigenu assai viaghji brillanti. In ogni casu, però avianu ripresa chì hè urdinata di firmà a famiglia di famiglia è finisce a cooperazione.