Pekingese: cura

Cundizione per i Pekingese ùn hè micca assai difficiule, in fattu chì nunda ùn hè distintu di cura di qualunqui cane pastore.

Cumu a cura di Pekingese?

Eccu i regule fundamentali chì deve esse segui in a cura di Pekingese:

Malati di Pekingese

Arriccà fù dettu chì in a cura di l'ochji di Pekingese avissiru aumentu d'attenzione. Per via di a struttura particulare di l'ùagliu di l'animali sò propensi di malatii: cataracte, ulcera corneali, eversione di a vuccata. Eccu u ghjornu di i ghjocu di a petite, fate e capelli in ghjornu cun un swab per evitari di infezzione.

Spessu in un cane sò parechje malatii di discu intervertebrali. L'Hernia hè una malatia seria è esie prestu trattatu qualificatu. Sè avete avvistu chì u ghjacaru hè inattivu è si scurreranu di toccu à u spalle, cunsultate immediatamente un specialista.

In u periodu friddu di l'annu u cane hè particularmente propenso à malati respiratorii. In un cane adultu, i prublemi di cori avè da esse cù l'età, perchè un cuntrollu cuntinuu cù un veterinari include un viaghju à u cardologu. Quanti anni vivi Pekingese? Cù cura suppurtà, a cagna dura à 15 anni.

Nome per Pekingese

Per vene cun nome per Pekingese, pudete piglià a prima parte di i nomi di i genitori di u cani. Per regule, un animali cumpratu da tutte e regule hè digià un nome. Spessu i ghjacari sò chjamati dopu à pulitici o attori di cinema.