Shannen Doherty hà tornatu à filmà dopu una longa lutta per a so vita

L'attiratrice americana Shannen Doherty hà subitu u so cane di minute. A lotta contru sta terribbili malaria durò 2 anni, ma u trattamentu hè vinutu à a fine è a remisizione aspettava. A d'ayer, Shannen pubblicò un post interessanti nantu à a reta soziale, dicendu chì ellu era da puderebbenu torna à u prucessu di produczione di a serie "Attribuzione Letale".

Shannen Doherty

Post Doherty in Instagram

Doherty, di 46 anni, per pubblicà notizia com'è sempre dicisu di utilizà a so pagina in Instagram. À quellu chì hà publicatu una variità di posti di a so malatia. Quelli chì seguianu u sviluppu di l'avvene di vita di a famosa attrice sapendu chì i prucessi sò stati abbitanti di una natura tristi, ma spiccatu Shannen hà scrittu una bona nova. Hè ciò chì parolle sò in u postu:

"Sò assai cuntentu di tutti i mo avicinu per reportu chì oghje prestu cumparatu prima nantu à u settore di a serie di television" Lethal Attraction ". Perchè hè questu un momentu assai cilibratu è animatu. Per duie anni pratichevenu per u mo futuru, pinsannu chì, cum'è attrice, pò esse sminticatu o sustituitu. In ogni modu, cumu pudete vede, ùn avete micca succorsu, è pensu chì mi parevanu un caru d'antichi. Ford Shelby, chì era in u garage per un pezzu tempu, hè statu purtatu. Ùn hè principiatu nanzu, ma quandu u mutore rinfreschi, hà principiatu a realizà e so funzioni - per avanzarà. Caminava per a strada, è tutti si circallu, ammirendu a so apetta, perchè quede sempre u megliu! Aghju aghju gràzie à tutti quelli chì mi aiutanu à superà stu periodu difficili in a mo vita. Grazie à i creatori di a "Attrazione Mortu" per a pacenzia, u travagliu è l'speranza chì m'hà datu per vultà à u prugettu ".
Leghje ancu

"Attraviu letale" serà sparata in i pantanni in u 2018

I primi serii di a serie "Attribuzione Letale" hè statu livatu à a fini di l'annu passatu. Dopu questa Doherty hà rializatu u cursu di u trattamentu vicinu, è hà pruvatu di ritornu à u settore. Dopu questu, a retaglia avia una sola foto di Shannen, nantu à quale fù fatta è disfatta da u so caratteru. Quelli chì fàscenu Doherty mentri l'informazioni ùn hè micca prisente. Sicondu a cumpagnia di produttori, chì hè ingaghjata in a pruduzzione di a "Attrazione Mortaria", u viscuvaru serà capace di vedà a scena in 2018.

In quantu à a serie in sè stessu, serà una versione televisiva di a cinta di u listu nome, chì hè stata liberata in u 1989. Allora in a film i roles principali funu à Christian Slater è Winona Ryder.

Doherty hà avutu u cancer